1

eOffer Social to coś więcej niż status na fan page

Prezentacje eOfferSocial widziałem co prawda dwa razy (pierwszy raz na e-nnovation w Poznaniu, drugi raz na DemoDay GammaRebels w Warszawie) i nigdy do końca nie zrozumiałem o co chodzi w biznesie eOffer. Pewnie słuchałem jednym uchem (co często mi się zdarza) a temat powinien mnie (i Was) zainteresować, ponieważ dotyczy Facebooka i pozyskiwaniu przez niego klientów. A właściwie konwertowaniu fanów na realnego klienta.

eOffer Social to na razie aplikacja tylko do Facebooka, ale w założeniu twórców ma się w przyszłości integrować z innymi serwisami społecznościowymi.

Przytoczony w naszym wywiadzie przykład z grafikami może nie jest najlepszy, być może lepiej byłoby pójść z stronę np. pizzerii – mamy formularz, którzy umożliwia nam stworzenie oferty promocyjne, cennika (który jest oczywiście interaktywny) i który mogą „lajkować” lub przesyłać dalej nasi fani lub znajomi na Facebooku, on natomiast przenosi ich z Facebooka na stronę (w tym przypadku pizerii) gdzie możemy np. zamówić pizze on-line. O ile jedną ofertę, fajne hasło zmieściwy w swoim wpisie na Facebooku, to już całej oferty nie – i do tego w skrócie ma służyć eOfferSocial – przynajmniej tak zrozumiałem ideę serwisu. A więcej szczegółów w rozmowie z Agnes:

  • Zaradny

    Nie chciałbym zabijać pomysłowości i chęci lotu w przestworzach – ale to jest nieprzemyślany pomysł na biznes, z którego nie będzie na bułki. Częściowo powody wskazał Pan Redaktor, inne wynikają z błędu logicznego rozumowania Pani Agnes. Szkoda kasy i czasu na taki start up.