4

Dramy youtuberów – liczby, wizerunek i marketing

Wziąłem pod lupę temat, który regularnych widzów i odbiorców mojego bloga pewnie interesuje może trochę mniej – drama na YouTube czyli konflikty między youtuberami. Jeden youtuber (Ator, z kanału wideoprezentacje) pozywa drugiego (Gimpera), w tle przewijają się jakieś inne zaszłości (ktoś kogoś oszukał, komuś nie smakowała zapiekanka). Widzowie podzielili się na tych którzy kibicują jednej lub drugiej stronie, na tych których nic to nie obchodzi oraz na tych którzy komentują i nagrywają swoje stanowisko w tej sprawie, odpowiednio tytułując filmy 🙂 Ot, kolejna youtubowa wojenka.

Kiedy kurz po emisji pierwszych wzajemnych oskarżeń już trochę opadł, postanowiłem zwrócić uwagę na zasięgi i sprawdzić czy faktycznie nikogo to nie obchodzi. Przy pomocy Brand24 monitoruję zarówno Atora jak i Gimpera i sprawdzam w jakie zakamarki internetu youtubowa drama dotarła.

Jeśli macie pytania odnośnie monitoringu czy też tego co widać na wynikach, albo chcecie żebym sprawdził coś konkretnego, dajcie znać w komentarzu.

Comments 4

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *