2

Co zrobić z nagrodą?

Każda branża ma swoje sposoby aby poklepać się po ramieniu. Najczęściej są to wszelkiego rodzaju konkursy i nagrody branżowe. Jeśli chodzi o reklamę, marketing i public relations to takich nagród, wyróżnień znajdzie się sporo. Żeby nie było, „ja nie jestem przeciwny zebraniom, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciwko” – cenię konkursy, to zawsze dobra okazja aby sprawdzić co się dzieje na rynku i kto ma ochotę na pozycję lidera.

Zazwyczaj w agencjach jest specjalna półka na nagrody – albo w okolicach recepcji albo przy biurkach kreatywnych. Prężą się te Złote Orły czy inne MediaTrendy i KTR-y. Niektórzy trzymają te nagrody pod zlewem, czasem służą jako całkiem sprawny przycisk do papieru. Nic specjalnego.

Często zdarza się, że podczas wręczania nagrody agencja dziękuje swojemu klientowi – za zaufanie, odwagę itp. Standard. Spodobał mi się za to niestandardowy pomysł jaki wykombinowali ludzie z Focus Media Group aby podziękować swoim klientom za nagrodę dla Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego (zadziwiają mnie niektóre kategorie 🙂 którą otrzymali od „Media & Marketing Polska”.

Statuetka została pocięta na kilkanaście kawałków, każdy dostał osobną ramkę i wysłany do klienta – proste, bez nadęcia, bardzo przyjemny pomysł.

Tak to wyglądało:

  • I bardzo dobrze, po co komu takie "nagrody", lepiej zrobić coś "z jajem" i mieć z tego radość;)

  • zxfvasdfva

    czyli mozna juz spokojnie policzyc ile agencja roku ma klientow na rok 😉
    ech te kolka wzajemnej adoracji