14

Bankowy wirus, tym razem kontrolowany

Ehh, pewnie długo nam przyjdzie czekać na taką perełkę jak „wypierdalać” Banku BPH. To słynna akcja, która wymknęła się spod kontroli i nie była planowana (a kto jeszcze uważa, że to był doskonały chwyt marketingowy?).

Coś sporo się tych nawiązań do konkurencji narobiło w reklamach bankowych… Janusz Weiss w spocie Banku BPH odpytuje i nawiązuje do reklam konkurencji (pojawia się tam również prawieHubert) – tutaj dyskusja o tym na goldenline.pl.

Nadal z branży bankowej, ale o wiele grzeczniej i ostrożniej niż słynny wiral BPH, uderza MultiBank z tekstem: Film został przygotowany przez Biuro Marketingu MultiBanku specjalnie dla pracowników grupy BRE Banku SA.

W tym, znanym z emisji w TV, spocie, pani w ostatniej scenie w spocie „nieoficjalnym” wspomina „super Huberta”. Nie wiem, czy wyrażenie „zajebista lokata” można tu uznać za wulgarne… skoro to oficjalnie „pobłogosłowaniony” przez bank wirus – to chyba tak. Ale i tak brakuje wiele do kultowego „nie ma chuja we wsi” soków Fit.

Nie wiem czy „nie super Hubert tylko zajebista lokata” gwarantuje tysiące obejrzeń filmu w sieci – na pewno obejrzą ją pracownicy obu banków 🙂 no i jestem pewien, że ten spot nie będzie tak zaciekle usuwany z serwisów video.

MultiBank (Opcom, BBDO) zapowiada, że będzie dalszy ciąg, no i zobaczymy czy super Hubert (Millennium) zdecyduje się na kontratak.

Comments 14

  1. Podoba mi się, że może powstać tego powstaje dialog pomiędzy konkurencją, póki co temat jeszcze nie jest wyeksplatowany i cieszy sam fakt, że taki diss powstał.
    Deliaktnie i prowokująco – może być rozwojowo 🙂

  2. Pingback: “Wypierdalać” Banku BPH to już przeszłość. Teraz mBank i “Drzwi jebane”! | Wirtualny Świat Reklamy

  3. No nie wiem, ta postepująca dewaluacja wulgaryzmów… o ile byłyby to jeszcze produkty typowo skierowane do młodego odbiorcy, konsumpsyjne, rozrywkowe, emocjonalne.

    Ale banki, sorry – ale słabo to kupuje. Wygląda to tak jakby kreatywność i jasność przekazu, probowano protezować siłą (za przeproszeniem): wypierdalania-jebania-pierdolenia-kurwy-chuja/chujni-cwela-dziwki-etc. Kretywni zakupili Macieja Grochowskiego?

    Na virale może i jest to fajne (powiedzmy), ale komunikacyjnie/wizerunkowo naprawde SŁABE.

    Co będzie następne jak sie juz do tego przyzwyczaimy, gdy stępią sie wulgaryzmy… ?!

  4. wiadomo, ze wiekszosc reklam to chwyt reklamowy zeby przyciagnac wiecej klientow, coraz bardziej sie rozkrecaja z reklamami w tym stylu…

  5. wirus multibanku to jakaś żenada.Widać chcieli mocno uderzyć w internet ale za bardzo nie wiedzieli jak więc postanowili że skopiują bph tylko że w bardziej delikatny sposób.
    Sprawdziłem na youtube jeden film multibanku zajebista lokata ma 25 osłon 🙂 drugi 430 trzeci 14660 odsłon. Z tym że nie wiem na ile można wierzyć YT i ich statystykom bo gdy jeden film ma 25 odsłon a drugi ponad 14tys to wydaje sie być coś nie tak

  6. Pingback: “Wypierdalać” Banku BPH to już przeszłość. Teraz mBank i “Drzwi jebane”! | Wirtualny Świat Reklamy…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *