9

Adam Małysz w kolejnej reklamie (kolejna marka w ciągu ostatnich kilku miesięcy)

Fakt, że Adam Małysz jest mistrzem i wielkim sportowcem nie budzi chyba u nikogo żadnych wątpliwości. Oprócz niewątpliwych osiągnięć i rozwijającej się kariery kierowcy rajdowego Adam wychodzi na przodownika jeszcze w jednej dyscyplinie – liczbie reklam i marek z jakimi współpracuje. Większość popularnych osób ma w swoim porftolio kilka marek, nic dziwnego, wyjątkiem jest długoletnia współpraca jednego nazwiska z jedną marką (Marek Kondrat, kabaret Mumio). Adam w ciągu kilku ostatnich miesięcy pojawił się w kilku różnych brandach – Skoda (krytykowany przeze mnie, ale doceniony przez branżę viral), herbata Teekanne (jest jakiś progres w grze aktorskiej Adama), a teraz rusza kolejna odsłona kampanii Generalli, z którą Małysz jest związany od kilku lat.

Spot jak spot, gwiazda w swoim żywiole + marka na końcu, Adam Małysz już nie kłuje tak w oczy… wychodzi na to, że trening czyni mistrza 🙂

Za spot odpowiada ekipa Grey Group, która wraz z premierą spotu udostępniła całkiem zgrabny „making of” – ten polecam obejrzeć, bardzo przyjemny materiał 🙂

Lista płac (osoby odpowiedzialne za kampanię) podana przez Greya
Beata Kotnowska-Bujak – Art Director
Monika Świątek-Król – Copywriter
Monika Salamon – Account Director
Michał Krajewski – RTV Producer

Comments 9

  1. slabe

    ale czy musi byc wybitne

    zasada jest jasna dac malysza, dode, innego i skopiowac jakis standard, szybko ekonomicznie i na ekran, ciemny lud wszytsko kupi

    nie liczac tej skody to adam w tekane i generali jest/wychodzi sztywno albo mu sie nie chce uczyc tekstu albo sam nie wiem co.

    1. Post
      Author
  2. no i z broda to mowi jakos normalniej

    chyba nalezy zrobic z nim tak ze daje mu sie kartke kaze czytac nagrywa a potem podklada glos 🙂 bo jak on wie ze ma do reklamy mowic to zaczyna sie starac 😉 a to nie w tym rzecz. Pewnie maja dupe chlopaka od dziweku albo caly direktor tej reklamy generali mial niezaplacony, no nie ukrywajmy ktos nie dopelnil obowiazku.

    Z drugiej strony jak ci „sportowcy” samochodowi narzekaja jak to ciezko, kazdy facet sie z wami zamieni, juz, chodzcie i robcie nasza robote a my sobie pojezdzimy sponsorowanymi autkami i oblepimy sie za 50k reklamami, na wacku za 150tysi nawet nakleje 😉 za miesiac

  3. Moim zdaniem spory postęp, w porównaniu do herbaty;] Praktyka czyni mistrza, ale chyba też pomysł na reklamę lepszy, może łatwiej było się wczuć w rolę;]

  4. Making of rozwala 😉 Chociaż Generali i bez Małysza ma solidny wizerunek, ale Adaś też zawsze spoko 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *