Już wiem dlaczego ludzie nie występowali w reklamach Żubra – bo wychodziłby mocno suche. Te z samymi Żubrami i genialnymi hasłami bawią mnie od lat. I od lat są skuteczne, nagroda Effie (konkurs efektywności reklamowej) dla kampanii Żubra przestaje mnie dziwić. Najnowsza, z człowiekiem niestety lekko sucha – ale sam fakt że, człowiek, ba, nie człowiek ale bloger (bo bloger to taki lepszy człowiek) i to ciekawie osadzony (!) w konwencji – duże wow, poważnie. Bardzo ciekawy krok w wychodzeniu blogosfery poza www – ten proces zresztą dzieje się od dawna. Ciekawe czy będą emisje w telewizji, wygląda na to, że tak? A taniec z blogerami nadchodzi wielkimi krokami…
6
Comments 6
Taka mała poprawka – dwóch blogerów.
Jakieś takie średnie … wg mnie w tv nie ma szans.
no i po co ten tekst o sprzedawaniu sie? podpobnie jak koledzy, za słabe na tv niestety
Bo się sprzedał.
sucha ta reklama
Pomysł był dobry, chęci też ale niestety efekt… nie powalił. To że blogerzy wychodzą "na przeciw" działom marketingu firm nie jest samo w sobie złe a teksty o sprzedawaniu się są przesadzone. Blogerzy to nie bogowie, którzy żyją powietrzem i wyjadą kusz z pomiędzy kafelek (z wielkim smakiem oczywiście). To też ludzie, którzy płacą rachunki i biorą kredyty. Jeśli ze współpracy firmy z blogerem lub aktorem (sic!) wychodzi coś naprawdę ciekawego i fajnego to właściwie czemu nie …. 😉 P.S. Czekam z niecierpliwością na "nie-reklamę" z blogerem na poziomie virala Ryśka z Klanu 😉 !