Prezentacja z Auli numer 29, na której Adam Dyba (AdAction) przedstawił kilka aspektów związanych z reklamami w grach komputerowych. Już rok temu słyszałem, że w 2008 będzie ekspansja reklam w grach, ale podejrzewam, że dopiero rok nadchodzący będzie okresem żniw dla tej branży (i kryzys wcale nie będzie taki dotkliwy); 24 minuty.
7
Comments 7
Film nie działa
Author
spróbuj ewentualnie bezpośrednim linkiem http://blip.tv/file/1619936 – tam możesz wybrać format odtwarzania (flv, avi)
Author
u mnie działa, na różnych kompach i przeglądarkach (firefox, ie)
zgodze sie ze pomysl niezly a i rynek perspektywiczny, ale jak na moje gusta, reklamy z różnych gier przedstawionych w prezentacji raczej irytowaly niz zachecaly do dalszej gry… a moze ja juz za stary jestem 😉
Author
To prawda, bmw w trackmanii był faktycznie irytujący i po prostu było go za dużo. Ale w grach, gdzie poruszasz się po mieście i faktycznie pojawiają się tam reklamy – to reklamowanie autentycznych produktów zupełnie by mi nie przeszkadza. Nawet specjalnie przyglądałem się billboardom w GTA4, tam jest ich sporo, zupełnie nie przeszkadzają i są naturalnie wkomponowane i chyba się zmieniają (ale są to raczej parodie znanych marek… coś w stylu „u nas 8 cudownych ostrzy” w nawiązaniu do reklam gillette).
Ciekawe jak się zaprezentuje się Battlefield Heroes który ma pojawić się na wiosnę. Gra ma być darmowa a reklamy mają stanowić główne źródło dochodów dla twórców.
Pingback: Ciastko! Karmel! Czeeeekolaaada… « Little BiG BloG