A to kolejny „wirus” od Multibanku, w dalszym ciągu grzeczny i delikatny. Kto tak to ugrzecznia? Klient czy agencja (tym razem Opcom)? Bo jeśli klient, to potem aby wirus był wirusem trzeba pompować jego rozsyłanie za pomocą informacji prasowych – inaczej się nie da. A przecież Opcom potrafi robić również niegrzeczne czy kontrowersyjne rzeczy. Nawet fakt, że jest przygotowany dla pracowników grupy BRE, a nie na szerokie wody internetu, niewiele pomoże. Słabe to po prostu, nie ma „pazura”.
Tym razem prztyczek w nos do Marka Kondrata:
A poprzednio było do Huberta Urbańskiego:
Plusem w komunikacji ze światem to fakt, że to kolejny bank (po Aliorze i mBanku), który ma swój kanał na YouTube.
Comments 9
Author
Mam uzupełnienie tego wpisu, dotyczące Opcomu: materiał przygotowało tak jak w poprzednim przypadku BBDO dla Biura Marketingu MultiBanku, Opcom nie miał nawet 1% udziału przy powstaniu tego filmu.
Niech oni już przestaną produkować te badziewia i zaśmiecać nimi YouTube. Aż żal na to patrzeć. Kto tam odpowiada za te żenujące pomysły???
Reklamy puszczane w TV też „pstrykają” w Pana Marka. „Panie marku proszę przelać moje wszyscy oszczędności” [coś w tym stylu :P]
Poza tym aktor jest jakiś sztuczny.
Moim zdaniem nie są takie złe te reklamy.
Czy masz więcej informacji na temat mkampanii reklamowej Mulltibanku z udziałem Huberta Urbańskiego ?
Nie rucha mnie to. Sztampa aż w oczy kole.
ueeee slabizna bez wiekszego polotu 🙁
Te spoty są tak samo nudne jak outdoor Multibanku…
Ciekawy świąteczny wirus->http://telewizja24.tv/?legal=true
Jak Św. Mikołaj radzi sobie z problemem kryzysu finansowego:-)
Pozdrawiam i wesołych Świąt