W zeszły piątek miałem przyjemność obserwować z kamerą pracę na planie reklamy społecznej dla Fundacji im. Stefana Batorego (program Równe Szanse). Na uczestnictwo w kampanii zgodził się Szymon Majewski (chociaż nie tylko… być może… o ile budżet pozwoli, zobaczymy jeszcze inne postacie), który prawie nigdy nie pojawia się w reklamie. Faktycznie, nigdy nie zgodził się na reklamowanie swoim nazwiskiem żadnej marki, pojawiał się jako Ącki lub jako Majewski w spotach promocyjnych TVN-u. Kampania o którą pytałem Szymona to akcja TVN i NBPortal.pl – znalazłem ten spot, materiał w swoim archiwum.
Lektor mówi wprost 🙂 „akcja edukacyjna”.
Ale wracając do kampanii społecznej i Równych Szans. Sprawcą całego zamieszania były dwie agencje, Heureka oraz Pride & Glory (kolejność alfabetyczna), które oprócz Szymona Majewskiego zaprosiły do współpracy topową ekipę techniczną realizacyjną. Reżyserem spotu był Maciej Żak, operatorem Michał Englert, a całą produkcją zajmował się dom produkcyjny PinkTank NEW GENERATION VIDEO (cytat za wyciągniętym info: jest to nowy dom produkcyjny na rynku łączący doświadczenie swoich partnerów w produkcji tradycyjnych filmów reklamowych z otwartością na wszystkie nowoczesne formy przekazu video, takie jak: Internet, telefony komórkowe czy inne mobilne nośniki. strona internetowa – w ciągłym przygotowaniu, z uwagi na ilość pracy).
Spotowi towarzyszyła również specjalna sesja fotograficzna, której autorem jest Szymon Świętochowski (polecam portfolio!).
W planach kampanii pojawił się również nikomu nieznany Dominik Kaznowski, 🙂 Szymon Majewski zdradził markę swojego ulubionego kefiru, a kilka słów o tym co się działo na planie opowiedział Michał Wolniak z Heureki. Ogólnie działo się bardzo dużo, a efekty będą widoczne wkrótce. Dziękuję za zaproszenie na plan 🙂
Oto krótki materiał z planu (7 minut), a tutaj komentarz „Prajdów”:
Comments 10
KEFIR ROBICO -To napój mleczny fermentowany. Fermentację przeprowadza się przy pomocy bakterii kefirowych i drożdży. W odróżnieniu od innych kefirów KEFIR ROBICO wytwarzany jest metodą termostatową, polegającą na tym, że proces jego dojrzewania i fermentacji zachodzi osobno w każdej zamkniętej butelce, a nie w ogólnym zbiorniku. Łatwo to sprawdzić, przed wymieszaniem zachowuje charakterystyczny kształt kefirowego skrzepu. Dzięki zatrzymaniu dwutlenku węgla powstałego w czasie fermentacji, każda butelka KEFIRU ROBICO to porcja łagodnie musującego pysznego napoju mlecznego.
Ja tam wolę Freskovitę:) i nie jestem szemraczem:P
Na naszym blogu pojawiły się już materiał z ostatniego spotkania – między innymi prezentacja Dawida z kilkoma słowami na temat nowej kampanii 🙂
http://krakspot.pl/2009/03/16/krakspot4-materialy-filmyslajdy/
@Marcin Jaśkiewicz: pod podanym przez ciebie linkiem są wszystkie prezentacje oprócz tej Pride&Glory 😉
Jasne, sorry. Chodziło o film z prezentacją. Nad samymi slajdami wciąż pracujemy 😉
1. Maciek, więcej luzu jak przeprowadzasz rozmowę – wywiad. Co więcej, luźniej się miewasz podczas gadki z takim np. w za wysoko noszonymi spodniami Wolniakiem niż znanym Majewskim. Szymon opowiada Ci fajne story, a Ty tam yyy, eee. Popracuj nad tym trochę. Wyglądało to tak, jakby to Ciebie przepytywano.
2. Prajdy z Heureką powiązani są kapitałowo, więc nie dziwi mnie ta symbioza w powyższym. ;P
Szymon –
Jeśli chodzi o mnie to po ciężkiej nocy i po hektolitrach wlewanej do siebie trucizny jest mi naprawdę wszystko jedno jakiej marki kefir wlewam do siebie.
rafi – chyba sie 'przywalasz’.
Pingback: pokaż siłę blogosfery | auditlog.pl
Ładnie zrealizowany ten materiał/spot. Tylko jakoś ta ostatnia wypowiedź Majewskiego – taka mało naturalna 😉