Hmm, widziałem ten teaser prawie dwa tygodnie temu w Poznaniu. Jakoś o nim zapomniałem i myślałem, że sprawa jest rozwiązana – właściwa reklama utonęła gdzieś w gąszczu wszystkich billboardów. A dzisiaj znowu zobaczyłem ten billboard (tym razem w Warszawie). Użyty font jakoś do żadnej marki mi nie pasuje, postawiłbym na Coca-Colę (nowa butelka?) ale ta prowadzi już kampanię. Długi czas teasera i ogólnopolski zasięg sugeruję sporą kampanię i dużą firmę… macie jakieś pomysły?
17
Comments 17
No, wisi to i wisi… Z jednej strony pasuje Cola – nowa butelka, biało-czerwona kolorystyka… Ale z drugiej strony, nową butelkę już reklamują „normalnie”, a do tego hasło jakoś tak na „drugi rzut oka” średnio pasuje. I bez pytajnika?
Author
hmm, Toyota – to może być dobry trop
oby tylko nie gladź szpachlowa, albo inny tego typu wynalazek 😉
Author
@orb: to by wtedy goła baba była 🙂
Jak dla mnie zdecydowanie Toyota, czcionka już znana, kolorystyka i dużo bieli 🙂 Tym bardziej, że szykuje się premiera nowey Toyoty Avensis (http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Nowy_Avensis_i_nie_tylko,a,110528.html)
Też pierwsze, co mi do głowy przyszło, to jakiś samochód, zobaczymy ;]
Jak dla mnie fonty i kolorystyka kojarzą się z Toyotą. Tekst też by chyba pasował.
Hmm… a mnie tu pasuje AMS z autopromo reklamujący nowy format reklamy. sezon teraz w outdoorze ogórkowy więc po co ma stać pusta reklama jeśli można autopromo walnąć…
Zobaczymy…. 😀
A tu zrobią niespodziankę i okaże się, że podpaski 😉
ja bym raczej obstawiał na Tyskie.
Ja tez myslalem ostatnio ze to tyskie,
ale bardziej pasuje mi do samochodu i takie bylo pierwsze skojarzenie wiec raczej toyota.
And the winner is… GrzK!!!
http://zapiskibrandmanagera.bloog.pl/id,3712025,title,Rebranding-piwa-Tyskie,index.html
kurde, ludzie z branży to zawsze wszystko najszybciej wiedzą…
To jest tyskie i nowa bytelka moze nowa ma lepsze kształty ale smak się liczy… juz na slasku jest kontynuacja, nie zrobiłem foty
tak jest – Tyskie. Tez widzialam juz rozwiązanie.
„może nowa ma lepsze kształty ale liczy się wnętrze” 🙂
(gdzieś między Poznaniem a Warszawą – nie zdążyłam fotki zrobić)
To śmieszne, ale mamy marzec 2009 roku, a ten teaser: „Może nowa ma lepsze kształty” nadal widnieje na billboardzie przed Tesco w Zawierciu :/ I przyznaję, jest już IRYTUJĄCE :/