90

Zakamarki marki – książka Pawła Tkaczyka do wzięcia

paweł tkaczyk, zakamarki markiWspominiałem niedawno na Facebooku o tym, że do Reaktora, czyli pieczary mediafunowej redakcji trafił komplet książek Pawła Tkaczyka „Zakamarki Marki”. Recenzji jeszcze nie będzie, chociaż na pewno, ci z Was którzy obserwują aktywność Pawłą już się z recenzjami zetknęli –  na razie lukier płynie szerokim strumieniem,co się pewnie autorowi chwali. Mojej recenzji jeszcze nie ma, zanim się pojawi, pewnie część z Was na pewno zdąży przeczytać książkę, a Ci z Was którzy o książce słyszeli a jeszcze jej nie mają –  mają okazję przecwycenia książki za darmo 🙂 W sumie mieliśmy 10 egzemplarzy do rozdania, jeden samolubnie schowałem do kieszeni, trzy egzemplarze są do dyspozycji wszystkich startupowców pracujących w Reaktorze z sześćsztuk jest dla Was –  czytelników bloga i magazynu.

Co trzeba zrobić aby Zakamarki Marki przytulić do siebie? Wszystko jest w materiale filmowym, oddaje głos do studia:

 

Sprawa jest więc bardzo prosta, żadnych SMS-ów, kuponów itp, wystarczy odpowiedzieć na pytanie „dlaczego to właśnie Ty powieneneś otrzymać książkę Pawła Tkaczyka” i umieścić odpowiedź pod .

Dwuosobowe jury w składzie Maciej Mediafun Budzich i Basia Mediafun Jakubek wybierze najciekawszy komentarz…. jeszcze nie wiemy jakie będą kryteria, więc macie szerokie pole do popisu, uruchomienia szarych komórek i własnej kreatywności. Długich elaboratów nie musicie pisać, wystarczy po prostu nas przekonać. Do dzieła. Na odpowiedzi czekamy do poniedziałku –  22 sierpnia do godz. 12:00.

Comments 90

  1. Bo jeszcze nie mam, i liczę, że dzięki Wam się to szybko zmieni… Do jasnej cholery 😉

  2. bo w całej Polsce nie znajdziecie rąk, które bardziej by pożądały tej książki 😉

  3. Skoro rzadko podejmujemy uzasadnione racjonalnie decyzje zakupowe, to ja odpowiem: " Powinienem dostać książkę Pawła Tkaczyka…bo tak :)"

  4. Chciałbym dostać tę książkę, bo jeśli nie to będę zmuszony ją kupić… a mam ciekawość dużą czy faktycznie jest tak dobra jak mówią.

  5. Chciałbym sprawdzić jakiej jakości jest papier, na którym została napisana książka. Lubię zapach nowej książki 🙂

  6. Pytanie "dlaczego to właśnie Ty powieneneś otrzymać książkę Pawła Tkaczyka" jest bardzo dobre. Jest proste do wymyślenia (to z punktu widzenia jego autora), otwiera szeroką furtkę na odpowiedź (z perspektywy żebrzącego), a i sam autor publikacji zwartej chętnie się dowie czy i czemu ludzie chcą przeczytać jego książkę. Ja akurat specjalnie nie chcę, ale chętnie bym ją postawił dla szpanu w mojej biblioteczce. Dlatego to właśnie ja powienenem otrzymać książkę Pawła Tkaczyka.

  7. Prowadzę szkołę tańca jako własną działalność gospodarczą, wkładam w nią dużo serca i czasu tyle, że na czytanie – które uwielbiam – rzadko kiedy starcza dnia albo i nocy. Ograniczam się więc tylko i wyłącznie do najfajniejszych pozycji i tych wartościowych, w tym przypadki książki, która pokaże jak dbać o markę i ją rozwijać. Przyda się, do jasnej cholery, oj przyda!

  8. Przydałoby się, żeby wiedza z książki takiej marki jak Paweł trafiła w zakamarki mojej istoty szarej.

  9. ..bo jestem atrakcyjną blondynką, mieszkająca w małej miejscowości, gdzie nawet objazdowa biblioteka nie dojeżdża. Mam za to marznenie spotkać i poślubić księcia na białym koniu albo zostać dyrektorem marketingu w korporacji X. Szkołę średnią skończyłam z wyróżnieniem, przeszłam przez studia jak burza, ale dalej mam głód wiedzy i słodyczy. Wiedzy nie sprzedają w sklepiku a słodycze owczem. Książka ta mi jest przeznaczoną jest.

  10. widzę, że prócz szczerości do postów wkradł się też podstęp. Ja chciałbym po prostu poznać te książkę, a jak mi się nie spodoba to przekaże ją komuś innemu. A może będę żywym przykładem na to, ze jej treść jest błogosławieństwem.

  11. Słucham podcastu Pawła od pierwszego odcinka, stosuje wszystkie pomysły i podowiedzi jaki zddradza w odcinkach i wpisach na swoim blogu.
    Rozwijam swoją firmę na lokalnym rynku poprzez wytworzenie marki w głowie konsumentów. Teraz te zakamarki wspomnianej marki mogę zgłębić… wydaje się w przystępny sposób.

  12. Szanowni redaktorzy,

    Pisze w imieniu mojego Pana bo on strasznie zapracowany jest. Całymi dniami i niemal całymi nocami pracuje. Tzn pracuje w dnie w swojej kopalni, gdzie mu za to płaca, a wieczorami i nocami opisuje swoje dziecko internetowe. Projekt, który wg niego ma szanse na osiągnięcie sukcesu międzynarodowego. Natomiast z tego co czuję (bo klika w moje klawisze) to chyba jeszcze nie doszedł do tego jak prezentować markę. Nie chciałbym by pod koniec swojej ciężkiej pracy doszedł do wniosku, że cos jest nie tak. Pomyślcie jak by to się mogło dla mnie skończyć. Jak by wylał na mnie wodę to jeszcze pół biedy bo jestem trochę wodoodporny, ale boję się, że mógł by mi zamiast prądu włączyć światło wiekuiste, a wtedy to już tylko na śmietnik 🙁

    Tak więc do jasnej cholery dajcie mu tę książkę i niech chłopak poczyta. Mi tez się to przyda bo trochę podładuje się moja bateria.
    Pozdrawiam serdecznie

    1. Post
      Author
      1. Post
        Author
  13. Ponieważ będę mógł z niej zrobić użytek. Nie tylko przeczytam, ale też i wykorzystam zawartą w niej wiedzę do stworzenia marki projektu internetowego, który lada dzień ujrzy światło dzienne.

    Jako, że background mam typowo techniczny, wiedza o marketingu i opowiadaniu historii przyda mi się na pewno.

    Aha, i nie zapomnę wspomnieć o życzliwości mediafuna na stronach uruchomionego projektu 😉

  14. Na podstawie sukcesu "Zakamarków" Paweł Tkaczyk napisze z pewnością książkę pt. "Promocja książki w mediach społecznosciowych". Muszę mieć tą pierwszą, żeby wiedzieć o czym autor pisze w drugiej, prawda? 🙂

  15. Chciałem wypromować moją markę produkującą koniopawkę do bambulatora i mamincyfke, ale nigdy nie wiedziałem jak się do tego zabrać, to może po przeczytaniu mi się uda cokolwiek zrobić 😉

    1. Post
      Author

      książka przyleci do Ciebie jak tylko podeślesz adres pocztowy (na maciekMAUPAmediafun.pl) 🙂 gratuluję 🙂

  16. , ,
    /////|
    ///// |
    ///// |
    |~~~| | |
    |===| |/|
    | B |/| |
    | I | | |
    | B | | |
    | L | /
    | E | /
    |===|/
    '—'
    Bardzo bardzoo bardzooo chce mieć Z.A.K.A.M.A.R.K.I M.A.R.K.I !!!
    Ta książka dopiero co pojawiła się na rynku a już stała się swego rodzaju Must Be dla marketingu. Zasila kanon mega świętych książek a.k.a Ninja Books! Proszę Was o tą książke o wiedze, którą mnie nakarmi, o sekrety którymi nasyci mój umysł i o umiejętności które na mnie spłyną po jej przeczytaniu. Kocham Mediafun Magazyn <3

  17. Chciałabym otrzymać taką książkę. Jestem freelancerem projektującym grafikę dla klientów starając się zrobić to jak najlepiej, aby ich działalności zaczęły przynosić więcej korzyści. Poświęcam dużo czasu na pracę dla klienta, zaniedbując budowanie własnego wizerunku. Chciałabym nauczyć się więcej o tym jak o to zadbać, aby działalność freelancerów na prawdę przemienić w autentyczną markę. Czy trzeba być marketingowcem, aby się udało? Chciałabym aby ta książka zainspirowała mnie do takiego rozwoju.

  18. Jako "matkapolka" dwójki dzieci całą zarobioną kasę wydaję na parówki, chupachupsy i kredki. Żeby mieć na te luksusy, zmuszona byłam podjąć karkołomną próbę założenia własnej firmy. A ponieważ jest jeszcze firma mojego męża i inne projekty, które wyrastają jak grzyby po deszczu (bo ja bardzo kreatywna jestem), jest co tworzyć, rozwijać, pieścić i kształtować. Świetnie byłoby to robić nie tylko z pasją, ale i umiejętnie. Dlatego też potrzebuję "Zakamarków marki", by dalej w mozole brukować to moje piekło dobrymi chęciami.
    Do cholery… jasnej.

  19. Zakamarki marki powinienem dostać ponieważ jestem pełen podziwu dla Pawła Tkaczyka za to ,że wydaje książkę o tak specjalistycznej wiedzy w naszym kraju gdzie rynek na tego typu wiedzę jest stosunkowo niewielki, zamiast wydać tę wiedzę 'in english' i wejść na listy bestselerów Amazona zamiast OnePressa i zgarnąć przy tym kilka milionów zamiast kilku tysięcy 🙂

  20. Ha, ja mieszkam w małej miejscowości, którą słońce omija szerokim lukiem, listonosza pożarł pies sołtysa a internet szerokopasmowy to legenda jak jedna z tych o idealnym sartupie. Życie płynie tu niezwykle beztrosko, sklep otwarty w zależności o dyspozycyjności właściciela, autokary 70+, klasyki ale bez choinek zapachowych. Dlaczego autokary, bo autobus jest jeden o 6:00 ale zazwyczaj przejeżdża o 5:30 żeby zdmuchnąć kurz z chodnika. Zwykle gdy kierowca zobaczy o tej godzinie chętnego to przyspiesza i zjeżdża do środka jezdni jednocześnie zmieniając tablicę elektroniczna z 117 na zjazd do zajezdni. Ogólnie historia to ściema nie zagłębiajmy się w jej zakamarki, a doceńmy poświęcenie jakie włożyłem na jej wymyślenie, Zakamarki Marki? Jasne chętnie przeczytam 🙂

    1. Post
      Author
  21. Klienci nie widząc u mnie w "biurze" tej książki nie chcą podpisywać umów i płacić faktur.

  22. U mnie bardzo prozaicznie: po 12 latach pracy nie związanej z życiowymi pasjami, ścierania się z zamkniętymi na innowacje ludźmi i duszenia pod ciężarem swoich niewykorzystanych pomysłów i potencjału, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. O marketingu wiem tyle ile każdy Kowalski. Jako że nigdy nie miałam okazji liznąć wiedzy z tej i pokrewnych jej dziedzin, książka ta wydaje się (po kilkunastu przeczytanych recenzjach) czymś w sam raz dla mnie – kogoś, komu zależy na wejściu na rynek z powiewem świeżości i utrzymaniem się na nim na tyle długo, by mieć chociaż malutkie, maluteńkie poczucie spełnienia (bez którego przecież życie sensu nie ma 😉 Aloha!

  23. Jeśli otrzymam ją za free, przeczytam, spróbuje wdrożyć w życie coś, co z niej wyniosę ( jeśli wyniosę:P ) i za free przekażę komuś, żeby mógł zrobić to samo i poproszę, by i ta osoba tak uczyniła:)

  24. Daj mi, daj mi, daj mi… Mi ją daj, chce ją mieć… Bo lubię wszystkich Marków i chcę o nich wiedzieć dużo. Maćków, Basiów a zwłaszcza Pawłów lubię też.

  25. W zasadzie to brakuje mi jej tylko dlatego, że jest o niej tak głośno w sieci, czytam o niej na większości stron jakie odwiedzam, na fejsie. W sumie Paweł jest z nią wszędzie, śnił mi sie nawet ;P No masakra. Co chwile jakieś niusy na fejsie, jak nie autora to fanpejdżu książki. W zasadzie jeszcze tylko na opakowaniu ulubionych płatków nie widziałem recenzji. Ciekawość człowieka zjada. Jak tak dalej pójdzie to po prostu ją kupie 😛

  26. Chętnie i odważnie zerknę w “Zakamarki Marki” Pawła Tkaczyka, bo działają na zmysły i wyobraźnię, tak mocno, jak marka na zewnątrz oddziaływać powinna, aby zapewniała to co od niej oczekujemy, czyli skuteczności i tych wymiernych efektów 🙂

  27. Jeżeli udałoby mi się otrzymać książkę włożyłbym ją do biblioteczki działu marketingu w firmie, w której pracuje. Miałoby z niej pożytek kilkanaście osób 🙂

    Pozdrawiam
    Marcin

  28. Jak sie jom tak do chodować, to jo bych jom zasioł na swojej działce, i jakby mi pięknie łobrodziła, to bych jom rozdoł, bo jak widac tylu tu je potrzebująncych.
    Ale nie wiem czy to nima przypadkiem jakiś agropiractwo? jak to je agropiractwo, to ni. to nie chcem
    To dejcie komu, co ni mo działki, dla pewności.

    pozdrawiom,

    1. Post
      Author
  29. Wszystkie Pawły to fajne chłopaki więc książka od Pawła też musi być fajna, a że ja też jestem fajna to fajni ludzie muszą mieć fajne rzeczy żeby na świecie było fajniej. To fajnie by było ją dostać 🙂

  30. Dlatego, że zawsze sięgam po niemożliwe i potrzebuję natchnienia by wcielić w życie wizję 🙂

  31. Właśnie uruchamiam własną firmę i zdecydowanie brakuje mi wiedzy z zakresu brandingu. Niestety budżet mam mocno okrojony i nie wiem czy uda mi się książkę kupić… Byłby to wspaniały prezent na dobry początek działania mojej firmy 🙂

  32. Ponieważ bardzo przyda mi się ona do mojego startupa który jest już w trakcie wdrażania. Właśnie będę zabierał się za klasyka "Kreowanie marki" A. Wheeler i myślę, że "Zakamarki marki" byłby by doskonałym materiałem do porównania.

  33. A ja tam nie chcę żadnej książki Tkaczyka… to pewnie dobra książka i jeszcze by się okazało, że coś w tym roku musiałbym przeczytać 😉

    PS: Niestatyczna kamera – to jest to 🙂

  34. Idzie się wkur… z tym dodawaniem komentarzy, już drugi raz nie wiem czy wysłałem czy nie…:/

  35. Startuję z blogiem o języku i kulturze Wietnamu – sztuczki magiczki marketingowe mile widziane:)

  36. Chciałbym dostać książkę Pana Pawła ponieważ mało czytam i staram się to zmienić na lepsze 😀

  37. Powiem wam dlaczego… Ponieważ zaraz idę szkolić klienta i chciałem mu Zakamarki Marki pokazać. Poza tym sikam napalmem i żuję drut kolczasty ale fear not – jestem łagodny chyba, że się zdenerwuję z powodu nieotrzymania książki 😛

  38. Dzisiaj chciałem kupić tę książkę, nawet zalogowałem się w e-księgarni i już miałem kupować, ale… no money – wyświetliło konto. Trochę przykro, ale nagła naprawa samochodu pochłonęła mi niespodziewanie mnóstwo kasy – jeszcze w tym mcu. Nie będę żebrał o tę książkę – zapewne pożyczę ją od kogoś, kto np. tu ją wygra i przeczyta 🙂 Co nie zmienia faktu, że lepiej jest mieć swoją, własną…. a wygraną – to już jest mistrzostwo. Pzdr, Miko!
    PS. jeszcze nigdy niczego nie wygrałem! (<< czy takie zagrywki są opisane w "zakamarkach"? Pewnie nie, ale SKĄD MAM TO JESZCZE WIEDZIEĆ? :p)

  39. Gdy jakiś czas temu Pawła poznałem,
    "z ekspertem marketingu rozmawiam" – uznałem.
    Midea to firma bardzo fachowa,
    Przy których każda inna się chowa!

    Zaczynam prowadzić biznes niebanalny,
    który pomagać ma firmom lokalnym.
    Mam super pomysł, to mogę wam zdradzić,
    który muszę dobrze na rynek wprowadzić.

    Marki zakamarki z zadaniu mi pomogą:
    rozwijać firmy, kroczyć sukcesu drogą.
    Za książkę oczywiście pięknie podziękuję,
    drugą część wiersza chętnie dosztukuję 😉

  40. Gdybym ją otrzymał miałbym FUN. Czuję też, że to ja najmocniej ze wszystkich bym ją przytulił, tzn książkę:)

  41. Ponieważ mam 15 lat i tworze swoje pierwsze projekty i listy mailingowe. Jeżeli dostanę tą książkę to pomoże mi szybciej osiągnąć sukces, ale nawet jeżeli jej nie dostane to osiągnę, lecz trochę później.

  42. Bo jak ją dostanę to razem z tą, którą kupiłem będę miał dwie – a to znaczy, że też będę mógł zorganizować jakiś konkurs 🙂

  43. Zakamarki Marki (łac. Recessus Brand) – gatunek pod ochroną, z klasy dobrze schodzących z półki, to bardzo rzadko występująca w polskiej przyrodzie roślina, która wymaga szczególnej pielęgnacji. Pożera czas, ale w zamian wydziela do środowiska całą masę inspiracji i pomysłów. Obecnie na świecie występuje niewiele podobnych do niej gatunków. Spokrewnione są z nią m.in. Malcolmus Gladwellus, Sethus Godinus oraz Allus Riesus i Jackus Troutus.

    Posiadam wieloletnie doświadczenie z tego typu roślinami, ponieważ od prawie 23 lat jestem czytatologiem. Gwarantuję, że Zakamarki Marki pod moją opieką wypuszczą kilka dodatkowych pędów w postaci osób, którym będę miał okazję pochwalić się tak rzadkim okazem. 😉

    prof. dr hab. Tomasz Ka, specjalista w zakresie czytatologii

    1. Post
      Author

      profesorze, gratuluję – książka jest Twoja – podeślij adres pocztowy na maciekMAUPAmediafun.pl

  44. Tak sobie skromniutko pomyślałem.
    Przeczytałbym ją z zapałem.

    Paweł napisał kawał lektury.
    Idealna aby wręczyło mi ją jury. 🙂

    Do tego powiem wam w tajemnicy.
    Po jej przeczytaniu będę jak inni "magicy".

    Co więcej swą markę będę mógł rozwinąć.
    A konkurencję na starcie wyminąć.

  45. Narzeczona narzeka że nie ma już miejsca na mojej półce z książkami, ktora ugina się niemiłosiernie… a moim zdaniem honorowe miejsce należy się „zalamarkom”, które z pewnością w zakamarkach biblioteczki nie zaginą

  46. Jak spotkam w najbliższym czasie Pawła Tkaczyka, to muszę mieć podstawy, żeby podyskutować z nim na temat jego teorii, a biorąc pod uwagę, że jestem dość ciekawym rozmówcą, to myślę, że Paweł będzie zadowolony, że jego książkę daliście właśnie mnie:)

  47. Ludzie a nie możecie sobie najzwyczajniej w świecie zakupić tej książki?????? Toż to prosta sprawa.

  48. Bo jestem wiernym słuchaczem podcastu "małej, wielkiej firmy" i już nie mogę słuchać jak reklamują książkę 😉 a ja jej nie mam. Oczywiście owe reklamowanie nie jest namolne 🙂

  49. Najpierw bym ją przeczytał, później zrecenzował i umieścił to na blogu. Chcę sam się przekonać czy jest dobra czy nie. A skoro jest możliwość zgarnięcia jednej to chętnie przyjmę.

  50. Od kilku lat interesuję się marketingiem, szczególnie internetowym. W niedalekiej przyszłości chciałabym postawić na pracę przy e-biznesie. W tym roku zaczynam studia na moim zdaniem najodpowiedniejszym do tych planów kierunku „informatyka w biznesie”. Pierwszy rok mienie głównie pod znakiem matematyki niestety i myślę, że mnie zrozumiecie, że czasem, żeby nie zgłupieć, przyda się oderwanie od tych liczb i przeczytanie branżowej książki, uzupełnienie wiedzy teoretycznej, która mam nadzieję, przyda się później w praktyce. Zakamarki marki świetnie by się sprawdziły 😀

  51. a ja od kilku dni tę książkę już mam! 🙂 i moja mini-recenzja będzie taka: Jeśli lubisz akademickie podręczniki, naukowe rozprawy i… zerowy kontakt autora z praktyką czy rzeczywistością – NIE CZYTAJ tej książki 😉
    Pozostali z pewnością będą do niej wracać.

  52. Tom powinien trafić do mnie. Bo kiedy już(dzięki wygranej książce) zbuduję własną markę i będę sławny i bogaty na pewno będę pamiętał komu to zawdzięczam!

  53. Jeśli po przeczytaniu książki moja firma zacznie zarabiać grube miliony ( to właściwie pewnik ! ), to się z Wami podzielę…

    … zdobytą wiedzą 😉

  54. Hmm, jestem przedsiębiorcą i zapewne w zakresie budowania własnej marki, potrzebuję wsparcia. Skoro wszyscy cenią tę książkę, ja też na pewno zyskam potrzebną wiedzę. Oto moje uzasadnienie!

  55. Chcę otrzymać książkę bo … poprawiam swoje logo już 9 raz, strona ma już 3 layout, a po raz setny powtarzam sobie buduj dobra markę, markę markę markę markę markę i za cholerę nie mogę zasnąć 🙂
    Ps. lepiej liczyć barany

  56. Chcę otrzymać "Zakamarki marki", ponieważ w ciągu najbliższych miesięcy planuję rozpocząć przedsięwzięcie w internecie, które w dość znacznym stopniu będzie opierało się o marketing i identyfikację nowej marki. Ponadto od kilkunastu miesięcy jestem stałym słuchaczem podcastu "Mała Wielka Firma" i mam ogromną chęć przeczytać książkę "Mała wielka firma". Zobowiązuję się zatem do zakupu tej drugiej pozycji od razu po otrzymaniu "Zakamarków…"
    No dobra… I tak ją kupię 😛

  57. z "Zakamarków marki" wyszperana wiedza
    wzbogaci każdego młodego człowieka.
    dobra wiedza to jest potęga…
    a MediaFun najlepsze księgi poleca.

    By zostać mądrym pięknym i bogatym
    daj mi poczytać MediaFunie te Pawła Tkaczyka porady
    Zbuduję markę
    Rozwinę bloga…
    By na Bora Bora przy MediaFunie sobie poświętować

  58. niech będzie merytorycznie:

    – Studiując na SGH przerobiłam wiele teorii, czas wziąć się za praktykę i czerpać od najlepszych
    – Uważam, że lepiej wiedzieć, gdzie leży teoria i sięgać do niej na co dzień, bazując na praktycznych przykładach, które idealnie zapadają w pamięć
    – Za 3 tygodnie zaczynam projekt (staż) związany z wprowadzaniem nowej marki na rynek polski, więc tak książka bardzo by mi się przydała
    – Z przyjemnością pochłonę każdą ilość case'ów związanych z polskim rynkiem
    – Mam wiele pytań, na które na pewno znajdę odpowiedź w tej książce lub wreszcie zacznę wiedzieć, gdzie szukać.
    – Znam wiele aspektów marketingu, ale potrzebny mi tzw "eye opener" dotyczący aspektów do tej pory przeze mnie pomijanych
    – Profesor Mikołaj Piskorski poprzez swoje wykłady o sieciach społecznościowych, zaraził mnie social media, a ta książka pozwoli mi okiełznać tą chorobę 😉
    – Mam głębokie przeczucie, że w social media drzemie niedoceniona potęga i chce być tą, która zwróci na ten temat uwagę odpowiednich osób.
    – Strasznie mnie nęci pojęcie grywalizacji 🙂
    – Poza tym, jestem biedną studentką. Myję się deszczówką i ledwo stać mnie na zupkę chińską i wodę pseudo źródlaną.

    Pozdrawiam Mediafun,
    Agnieszka

    1. Post
      Author

      hej Agnieszka, no i się udało 🙂 podeślij swój adres pocztowy na maciekMAUPAmediafun.pl – gratuluję 🙂

  59. Dlaczego ja? Bo do jasnej cholery nigdy niczego nie wygrałem, a jestem na etapie pozyskiwania unijnych środków na otworzenie mojej pierwszej działalności związanej z branżą IT 😉

  60. Jeszcze tej książki nie czytałem,
    chociaż tak wiele o niej słyszałem.
    A skoro Mediafun ją poleca,
    to książka musi być świetna przeca.

    Poza tym Paweł to dobra marka –
    porównać do szwajcarskiego zegarka
    można precyzję, z jaką pisuje,
    a cała Polska go potem czytuje,

    dlatego książka mile widziana,
    byłaby przy mnie rozczytywana,
    od rana do wieczora, od wieczora do rana,
    i byłaby to lektura z pewnością udana.

    Dlatego oto w konkursie startuję,
    choć pewnie nie za dobrze rymuję,
    ale próbować zawsze trzeba,
    bo kto nie próbuje… ten ameba 😛

  61. Pingback: Zakamarki marki otrzymują… a ci co nie wygrali… : Blog.Mediafun.pl

  62. Post
    Author

    Justyna, podeślij swój adres pocztowy – książka jest Twoja (namiary prześlij na maciekMAUPAmediafun.pl) – gratuluję 🙂

Skomentuj Piotrek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *