… nawet jeśli to tylko drobna kampania małego przedsięwzięcia. Właściwie dla właścicieli niewielkich biznesów odpowiednie wyczucie czasu, skorzystanie z aktualnego buzzu (ok, dla purystów – szumu) w mediach może być niezłą szansą na skuteczną reklamę, bez niewielkich nakładów finansowych. Przypadek, który często wspominam – minister Ziobro i jego słynny dyktafon (gwóźdź do trumny Andrzeja Leppera)
– Dyktafony – promocja!
i szybka reakcja: Dyktafony – szybka reakcja
Czy też inny przykład – jak Burger King podpiął się pod „up…. stół” Kamila Durczoka.
Tym razem dość hermetyczne i raczej branżowe wykorzystanie szumu i afery – afery związanej z zamknięciem facebookowych stron Croppa i House. Szybka akcja, szybka reakcja – proste i skuteczne (patrz obrazek obok) – brawo za trzymanie ręki na pulsie 🙂
Comments 3
hehe, nie wiedziałem, że reklama wzbudzi takie zainteresowanie w branży 🙂 Dzięki Maciek 🙂
Burger King to się podpiał, ale najgorsze że inni podpinali się pod Burger Kinga 😀
Po co samemu przecierać szalki, skoro ktoś już to zrobił 🙂