9

WOŚP2016 – media i marketing czyli 360 stopni (BRIEFmorning)

Moich eksperymentów z wideo 360 stopni ciąg dalszy. Tym razem sprawdzałem sens i przydatność tej kamery podczas wywiadów. Fakt, dopiero w czasie nagrania wpadłem na to, żeby włączyć kamerę, postawić ją przed nami i sprawdzić co zarejestruje, dlatego nie jest idealnie od początku. Macie więc przed sobą materiał dokładnie tak jak się nagrał, po konwersji przez oprogramowanie Ricoha (konieczna aby YouTube przyjął format 360). Okazją do nagrania była nasza rozmowa z Krzysztofem Bulskim z magazynu Brief o tegorocznym finale WOŚP – format BRIEFmorning nadawany codziennie przez aplikację Periscope.

 

A tak to wyszło w formacie Briefu:

 

I fotka okolicznościowa, też w 360 stopniach:

 

Dzisiejszy #briefmorning – Spherical Image – RICOH THETA

Comments 9

  1. Świetnie Maciej, że robisz tego typu materiały! Uważam, że 360 to ogromna przyszłość. Skompletowałem kamery (6x gopro hero 4 black) dzisiaj doszła ostatnia rzecz, która epicko pomaga czyli pilot. Już w przyszłym tygodniu zaczynam ostrą produkcję 🙂

    Dzięki Tobie zainteresowanie tematem rośnie – zarówno sprzętem jak i technologią. Rok 2016, stoi filmami 360!

    1. jest z tym jeszcze trochę zabawy, plus znalezienie idealnej formy do której pasuje 360 stopni, ogladałem dzisiaj kilka sportowych filmow 360 filmow na telefonie, i po trzech juz miałem dosc machania… (to tez istotne, przydalby sie mozliwosc ustawiania punktu, w ktorym rezyser zaplanowal ze wlasnie cos sie dzieje). Jeszcze nie wiem jak w takim oculusie bedzie sie konsumowało, bo ze fajnie to wyglada, to wiadomo

    2. Maciek Budzich w necie jest kilka bardzo kreatywnych pomysłów, np na reklamę, albo reportaż. Świetnie to robi np BBC. A bardziej od oculusa wierzę w projekt cardboard

Skomentuj Michał Barczak Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *