Sypnęło tymi teaserami Plusa. Oprócz tych telewizyjnych, które szybko rozpracowaliście w poprzednim wpisie (gratulacje) pojawiło się sporo zewnętrznych form. A czy poza internetem (prasa, outdoor) pojawia się gdzieś adres strony niemamusu.pl? Oczywiście w kontekście tej kampanii koszulkę Kasi Burzyńskiej (MTV) trudno uznać za przypadkową.
Kilka fotek, które ustrzeliłem w mojej okolicy.
Billboard „liczyć nie trzeba”:
Billboard „niby-puste”:
Billboard „robić nie trzeba nic”:
Wlepka na słupkach chodnikowych:
Nadruki na asfalcie i chodnikach „tu wolno wolno”, „miło co krok”:
Nowość na naszych przystankach – citylight z neonem:
Aktualizacja (6 czerwca 2008)
Nalepki w kinie Silver Screen:
Ulice Warszawy
I telewizyjne teasery dla przypomnienia:
Comments 20
Pingback: Techkultura.com - kultura, internet, media » Blog Archive » Ślicznie billboardy Plusa
Czuję tą kipiącą kreatywność, aż wylewa się na chodniki i ulicę. Widać że szykuje się nie lada produkt/usługa, bo zadali sobie dużo trudu.
czasem jak sobie zadaja duzo trudu to zeby zrobic ze malo wartosiowej uslugi beza z pianka
ale skoro „robic nie trzeba nic” to znaczy ze nie trzeba bedzie kupowac tego ani nie trzeba sie na to zgadzac bedzie to wprowadzone czy Ci sie podoba czy nie ;P
Dzisiaj do dziennika Metro była dołączana kartka z naklejkami z „symbolem”.
Ja dodam jeszcze, ze jakosc wykonania tego citylightu (przynajmniej na przystanku tramwajowym przy rondzie Waszyngtona w Warszawie, tam go widzialem), pozostawia wiele do zyczenia. Calosc byla krzywa i wygladala jakby miala sie zaraz rozpasc 🙂
No i chłopaki z „Telepolis” rzucają więcej światła na całą historię.
Szczegóły tutaj:
http://www.telepolis.pl/news.php?id=11585
mnie to od razu zaciekawilo,pełno tego na Al.J.Pawla.Podoba mi sie pomysl,poniewaz nie skojarzyłbym tego z Plusem.Przynajmniej przez kolorystyke.
a mi ta kampania przywoluje na mysl te oto akcje streetartowa
http://www.thebubbleproject.com/02.Manifesto/ManifestoFrameset.htm
ciekawe czy ktos sie tu przypadkjem nie inspirowal?
mówicie o nie mamusu??! Oficjalne ogłoszenie ma byc jutro, wiec te spekulacje co do plusa mogą byc przesadzone…Jakis lewy przeciek pewnie. To nie ich styl!
Pingback: niemamusu.pl i nowa oferta Plusa 36-6 - Komórkomania.pl - najlepszy blog o komórkach
Wczoraj była konferencja Plusa i oczywiście kampania była robiona przez nich. Dotyczy nowo wprowadzanej marki pre-paidowej, produktu kierowanego głównie do młodzieży. Biorąc pod uwagę ten target kampania została dobrze przemyślana i wykonana, logo też zaliczam na plus. Oficjalna strona jeszcze nie ruszyła.
Powiem ze patrzac na billboardy i to co było na nich nie powiedziałbym nigdy ze to wlasnie moze chodzic o Plusa-mile zaskoczenie.
spoko akcja – najfajniejsze te neony na przystankach:)
Duze zaskoczenie , ze to plus. W ogóle nie w ich stylu, ale pomysłowe i zaskakujace.
Fajna usługa, ja sie chyba przerzuce na 36-6
Pingback: hatalska.com » W Londynie
I ja sie przyłanczam do „nie musienia”!!!
Teraz najłatwiej na niemamusu.blox.pl !
Akcja fajna do połowy dlatego, że w świat za ikonkami nie poszła informacja dlaczegpo to jest takie „nie musienie”. Czyli jako klient, wiem, że coś jest opłacalne, ale nikt nie ogłosił dlaczego tak jest
No wlasnie dlaczego ciagle uzywaja jeszcze stwierdzenia ze nie ma musu ?
Wiecie moze o co w tym chodzi?
Pingback: Informacje prasowe » Blog Archive » Plus GSM - śmiecić można