O tym, że YouTube, video w sieci, vlogi zdobywają popularność nie raz już pisałem i mówiłem na blogu. Nic nowego. Interesujące jest natomiast jak te nowe, internetowe osobowości radzą sobie ze stale rosnącą popularnością, modą na vlogi i ogólnie treści video. Jednym z takim mierników, który potwierdza rosnący trend to zainteresowanie reklamodawców oraz coraz większa świadomość samych blogerów i vlogerów z tego jak silnym mogą być medium.
W ostatnim czasie pojawiły sie dwie interesujące kampanie reklamowe, w których udział biorą autentyczne vlogerki kosmetyczne – tak, takie co się malują przed kamerą.
Trochę o nich opowiedziałem we vlogu, bo skoro o vlogerach to jest i vlog 🙂
A to wspomniane vlogerki i ich filmy – pierwszy właściwie nie wymaga komentarza, ale warto uważnie obejrzeć do końca.
Drugi klip jest również ciekawy – vlogerka Lauren Luke została poproszona o przygotowanie zwykłego na pozór materiału w którym instruuje się się dobrze malować, jak nakładać makijaż tak, aby zakryć ślady pobicia, siniaki i zakrwawienia. Również mocna rzecz, mająca uświadomić kobietom, że nie można ukrywać i milczeć w temacie przemocy wobec kobiet i dzieci.
Comments 2
Ciekawe kiedy w Polsce dojdziemy do tego by blogerzy byli wykorzystywani w kampaniach reklamowych i spotach… Jednak już patrząc na akcje kominka można wnioskować że jesteśmy blisko… bo skoro widzą potencjał w blogerze to i vlogerzy będą niebawem na tobie 🙂
A może i Ciebie coś zainspiruje na moim kanale? Nigdy nie wiesz… Wystarczy, że wpadniesz! 🙂
https://www.youtube.com/channel/UCohMi4FIO1iZc1oXUCDtW2A
Marysia Czok