Nie mam jeszcze oficjalnej i pełnej listy nagród z informacji prasowej, wrzucę kilka prac, które zapamiętałem z wręczenia nagród – trochę na szybko i na świeżo.
Zacznę od debeściaków, czyli MarketShare, którzy zdobyli (o ile dobrze pamiętam) aż 6 statuetek, w tym Grand Prix.
Ich prace pamiętam nie tyle z mediów, co z adsoftheworld.com – co też niestety jest bolączką, że fajne kreacje pozostają tylko w branżowym kotle, ciężko im się przebić to szerszej publiczności.
Reklamy szkoły jazdy bardzo mi się jednak podobały:
Agencja: MarketShare
Kategoria: outdoor/indoor/plakat – usługi
Klient: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Motos”
Produkt: Kurs nauki jazdy
Tytuł pracy: „T-Rex”
Agencja: MarketShare
Kategoria: event/ambient – usługi
Klient: Auto Szkoła „Wodzielak”
Produkt: Kurs nauki jazdy
Tytuł pracy: „Naklejki”
Murowane Kreatury, czyli takie o których wiedziałem, że dostaną nagrodę jak tylko zobaczyłem na liście nominowanych:
Kumpel z przeszłości. 1944 live – czyli Powstanie Warszawskie dzień po dniu na Facebooku, oczami Sosny i Kostka. Kampania zdobywa nagrody chyba w każdym konkursie na którym się pojawi – słowo klucz to w tym przypadku Facebook.
Agencja: San Markos
Kategoria: reklama społeczna
Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
Produkt: Kampania edukacyjna
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 live”
Click5 to również murowany kandydat za akcje Kapsel
Agencja: Click5
Kategoria: internet/multimedia – napoje bezalkoholowe
Klient: Maspex Wadowice
Produkt: Tymbark
Tytuł pracy: „Operacja: Kapsel/Tymbark”
Film dla przypomnienia (polecam!)
mBank na siekiery na samochodach – należało się (dodatkowo jeszcze za spot – specjalna nagroda od AXN) – więcej o o kampanii na blogu Natalii Hatalskiej.
Agencja: Ambasada Brand Communications
Kategoria: outdoor/indoor/plakat – usługi
Klient: mBank
Produkt: eKonto + Car insurances
Tytuł pracy: „Siekiera wbita w dach”
Ta kampania zwróciła moją uwagę, chyba również dostała Kreaturę:
Agencja: New Look Group
Kategoria: event/ambient – usługi
Klient: Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”
Produkt: Budzik
Tytuł pracy: „Śpiąca”
Kreatura przypadła również, za spot dla Szlachetnej Paczki dla Opus B
Agencja: Opus B
Kategoria: reklama społeczna
Klient: Stowarzyszenie Wiosna
Produkt: Szlachetna paczka
Tytuł pracy: „Uwaga! Wrażliwy artysta!”
Nagród było oczywiście trochę więcej, ale nie wszystkie pamiętam, jak dostanę trochę więcej info oraz więcej obrazków to postaram się wybrane zaprezentować w osobnych wpisach.
Agencje które chciałyby szerzej zaprezentować swoje prace – zapraszam do kontaktu.
Comments 3
Author
w najnowszym Media&Marketing (miesięczniku!) jest pełna lista nagrodzonych.
Mała poprawka – nagrodę AXN dostał nasz młodszy brat czyli MultiBank za spot „Sprawność” autorstwa agencji Just.
event „śpiąca” nie jest autorstwa New Look Group!!!
New Look Group bylo jedynie podwykonawcą.
Rzeczywistym autorem tej kreacji i całej kampanii dla Fundacji „A kogo?” jest agencja Zero7, która wynajeła New Look Group do wykonania jedynie technicznej strony tego eventu…wystarczy sprawdzić to na stronach zero7 i w samej fundacji…
Okazuje sie że konkurs posiada duże dziury weryfikacyjne dzięki którym w przyszłości nawet firma oświetleniowa pracująca na planie filmowym będzie mogła zgłaszać spot reklamowy jako swój własny…i zdobywać nagrody…:)