Dawno nie było w naszej telewizji takiej wprost reklamy porównawczej (atakującej konkurencje i zaglądającej lupą w etykietę w poszukiwaniu witaminek E).
Aktualizacja (12.10.2009): ponieważ właśnie toczy się postępowanie w tej sprawie, Sąd Okręgowy w Olsztynie wydał postanowienie w sprawie usunięcia tej reklamy ze środków masowego przekazu (również z tego bloga) na czas trwania procesu.
Tutaj są skany pism, które otrzymałem:
http://www.flickr.com/photos/mediafunpl/4003710683/in/photostream/
Co prawda niedawno była mała afera (plus zaskarżenie do Rady Etyki Reklamy) związana również z napojami – wtedy Anna Przybylska straszyła efektami świetlnymi po wypiciu konkurencyjnej wody.
Reklama jest już emitowana kilka dni (podesłał ddluk – dzięki) na razie wzbudziła dyskusje na branżowych forach i na blogu zapiski brand managera.
Jestem ciekaw czy Maspex Wadowice (producent soku Caprio) podejmie wyzwanie i odpowie kreacją czy wybierze drogę prawną? Wciąż brakuje na polskim rynku jakiegoś kultowego pojedynku reklamowego na miarę Mac konta PC – kilka przykładów zebrał u siebie na blogu wspomniany wcześniej Brand Manager.
Comments 3
Zupełnie nie rozumiem co ma do reklamy z Przybylską Rady Etyki Reklamy, nie słyszałem że była jakaś afera 🙂
Wg mnie reklama mówi prawdę (no poza świeceniem), podobnie jak porównanie soków i raczej im się nagroda należy, że zamiast multum kasy wydawać na produkcję idiotycznej reklamy robią coś dla społeczeństwa 😉
Jak to dawno nie było reklamy porównawczej? Przecież od kilku miesięcy Play „prześwietla” oferty konkurencji.
Ostra ta kampania z Caprio. Słyszałem o niej już wcześniej, ale myślałem, że to jakiś wiral pozorowany stworzonego przez Internautów. Ta kampania (pierwsza) leci w TV?