8

Rafał Betlejewski, czyli wywiad z Betlejem, artystą, performerem, człowiekiem reklamy

Rafał Betlejewski – copywriter, scenarzysta reklamowy, reżyser reklamowy, założyciel i współwłaściciel agencji Koledzy Strategia&Kreacja (m.in. kontrowersyjna kampania House Virginity). To również artysta, performer, działający w przestrzeni publicznej i inicjator wielu akcji związanych z tożsamością, językiem i komunikacją, m.in. Tęsknie za Tobą, Żydzie!, Kapliczka Telewizyjna, Pomponiada – protest przeciwko zimie czy „A ja, czy poszedłbym”?

Miałem okazję dzisiaj spotkać się z Rafałem i zamienić parę słów – w tym roku zdobył również specjalne wyróżnienie w Polskim Konkursie Reklamy za przełamywanie stereotypów w tworzeniu kampanii społecznych).

Comments 8

  1. wg mnie są 2 klucze do tego wywiadu:
    1. albo chcecie zdetronizować w warstwie scenariusza Walke o ogień
    2. albo sprawdzacie czy teza Wittgensteina [oczym nie można mówić, trzeba milczeć:P]

    tertium non datur:P

  2. Niezłe ;D daje do myślenia 🙂 Swoją drogą, Maćku, muszę dodać, że Twój i Twojemu podobne blogi stały się dla mnie inspiracją do stworzenia własnego 😉 POZDRAWIAM.

Skomentuj doro Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *