5

puk, puk – TUBA02!

Co prawda przygotowania do TUBY02 jeszcze trwają, ale mam już ustalone większość najważniejszych szczegółów, więc mogę trochę już napisać.

TUBA02 – czyli bezpłatne seminarium dla fanów mediów, reklamy, marketingu i ludzi z branży odbędzie się 3 marca (poniedziałek) w Warszawie, w Multikinie – tym razem w Złotych Tarasach (mam nadzieję, że przyjezdnym ułatwi to dojazd). Jak zwykle przygotowuję je razem z Artegence, która pomaga mi przeskakiwać sprawy, których zwykły bloger nie przeskoczy.

Dopinam jeszcze program wykładów, ale to co mam potwierdzone na 100% brzmi już bardzo atrakcyjnie i sam nie mogę się doczekać kilku prezentacji. Zastrzegam, że mogą być jeszcze zmiany w programie wykładów, o tym będę informował na bieżąco na blogu:

Andrzej Szewczyk (Artegence) opowie o tym, jak zmienia się, i czy w ogóle jeszcze istnieje, granica między telewizją a internetem.

Marcin Gaworski (180heartbeats) – case study Samsung-dobrerady.info – czyli Pani Bożenka z klubu Kreatywnych Księgowych od kuchni. Marcin opowie jak przygotowuje się kampanię wirusową dla wąskiej grupy specjalistów i jej efektach.

Adam Wysocki (NEXT) opowie o wprowadzaniu nowego produktu na rynek za pomocą bloga. To przedsięwzięcie (jeśli chodzi o blogi) zdobyło jak do tej pory najwyższe uznanie w konkursach branżowych – otrzymując w tym roku srebrne Effie za telewizjęnowejgeneracji.pl

Mariusz Woźnicki z agencji Harder&Harder przybliży kilka spraw związanych z tematem marketingu szeptanego (niestety u nas w Polsce zasługującego częściej na miano marketingu szemranego).

Kasia Dragović (Szkoła Mistrzów Reklamy) przedstawi krótki film o marketingu politycznym i jego konsekwencjach w Serbii i na Ukrainie.

To jeszcze nie wszystkie tematy, jeszcze niektóre sprawy wymagają doszlifowania (staram się ściągnąć temat, który ostatnio wywołał ogromne zawirowanie w sieci i na zebraniach w kilku firmach). Cieszę się natomiast z tego, że udało mi się zaprosić osoby z firm, które na co dzień są dla siebie konkurencją.

Oczywiście tak jak przy TUBIE01, nie zabraknie silnej reprezentacji magazynów branżowych (będą darmowe egzemplarze, prenumeraty itp).

Po części merytorycznej odbędzie się jeszcze pokaz filmu, tym razem film może być niektórym znany, ale za to w nietypowej oprawie…

Jeśli macie jakieś pomysły, propozycje tematów, współpracy, patronatów itp, które dałbym radę wprowadzić podczas TUBY02 to zapraszam do kontaktu (maciekMAUPAmediafun.pl). Miejsce jest, sala „na wypasie” 🙂 można zrobić jeszcze parę fajnych rzeczy…

Wstęp będzie oczywiście darmowy, ale prawdopodobnie w tym roku zrobimy listę wstępu i potwierdzenia – znacznie ułatwia to organizację i pozwala zaplanować takie wydarzenie. Polecam więc śledzić bloga (rss, albo subskrypcja przez mail – powiadamiacz)
Więcej szczegółów już wkrótce.

A dla przypomnienia, kilka linków z TUBY01:
www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/08/28/tuba/
www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/09/08/tuba-tup-tup/
www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/09/12/tuba01-szczesliwie-odhaczona/
www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/09/18/wyklad-z-tuby01-%e2%80%93-katarzyna-dragovic/
www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/09/19/tuba01-zdjecia/

Comments 5

  1. O, fajnie, że znowu Kasia Dragovic, jej prezentacja na pierwszej edycji była najciekawsza.

    Temat wykładu Andrzeja Szewczyka nie brzmi zbyt zachęcająco, a przynajmniej wydaje mi się, że nie będzie to nic nowego dla osób, które na Tubę przyjdą.

    Trzy środkowe wykłady mówią w sumie o różnych aspektach tego samego zjawiska, ale brzmi to całkiem ciekawie.

    Trzymam kciuki i postaram się stawić.

  2. A ja chętnie posłucham Marcina Gaworskiego. Nie miałem okazji jeszcze być na prezentacji tego Pana 🙂

  3. Post
    Author

    zacytuje Ci ostatni akapit
    Wstęp będzie oczywiście darmowy, ale prawdopodobnie w tym roku zrobimy listę wstępu i potwierdzenia – znacznie ułatwia to organizację i pozwala zaplanować takie wydarzenie. Polecam więc śledzić bloga (rss, albo subskrypcja przez mail – powiadamiacz)
    Więcej szczegółów już wkrótce.

    czyli zapisów jeszcze nie ma

Skomentuj sniles Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *