10

Pride of Poland – teaser wideo – takiej amatorki dawno nie widzieliście

Trochę w kontekście poprzedniego wpisu o ciekawym pomyśle na film przy niewielkim budżecie – Limbo – nikomu niepotrzebny gadżet z dobrym filmem promocyjnym.

Tym razem o Pride of Poland 2018 czyli dorocznej, prestiżowej (podobno wciąż) aukcji koni arabskich w Janowie Podlaskim.

TVN podsumował u siebie zakończoną właśnie aukcję i zrobił to po swojemu. Materiału w kontrze w Wiadomościach się dzisiaj nie doczekałem, ale może jutro coś wrzucą, liczę na to.

„Wynik gorszy niż zeszłoroczny, ponieważ konie były dużo lepsze” (TVN24)

Mamy 2018 rok, sektor wideo mocno się rozwija, jest często niezbędnym elementem w budowaniu wizerunku firmy, produktu czy idei. Trudno jest robić dzisiaj marketing bez kompetencji czy chociażbym świadomości siły wideo. Jest tyle materiałów, tyle firm wyspecjalizowanych nie tylko w produkcji, ale też w opracowywaniu koncepcji, scenariusza, dokładnym osadzeniu w odpowiednich mediach. Ja bardzo bym chciał być w zespole, który ogląda, akceptuje poniższy materiał i słychać na końcu sali radosnego prezesa lub inną osobę decydującą „Tak! Ta wersja jest najlepsza! Puszczamy w świat!”.

Czy sala podczas kolaudacji materiału była pusta, czy tez nikt nie miał odwagi powiedzieć „to gówno, nie puszczajmy tego bo wstyd” nie wiem jak było. Ale bardzo bym chciał być i zobaczyć radość w oku w momencie akceptacji materiału. Bardzo.

A teraz teaser zapowiadający tegoroczną aukcję. Uwaga: nie da się tego odzobaczyć.

Film trwa minutę – dotrwaliście? 90 tys. wyświetleń można tylko tłumaczyć płatną promocją – pieniądze, które zostały wydane na promocję czegoś takiego…

Dorzucam do kolekcji, dumnego szpaleru filmów „szwagier ma Corela i kamerę –  zrobi i ulotki i film w pakiecie”

Comments 10

    1. Post
      Author
  1. Ekipa Tvp3 myślała ze robi przebitki do Aktualności a ktoś z tego zmontowała dibididubo spota…

  2. Przecież tam chodziło tylko o to żeby wydać kasę i to na konto odpowiedniego Znajomego Królika.
    Mógłbym się założyć, że ten film kosztował KROCIE.

Skomentuj Patryk Tarachoń Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *