3

Paweł Tkaczyk opowiada o… opowiadaniu historii i przyszłości marketingu (InternetBeta 2011)

Paweł Tkaczyk podczas konferencji InternetBeta 2011 (jak zwykle w dobrej formie) pokusił się o prezentację o tym jak będzie wyglądał marketing w przyszłości – czyli o markach, opowieściach i opowiadaniu historii. Chociaż podejrzewam, że dla wielu ludzi obecnych na sali marketing i tworzenie opowieści to chleb powszedni, a raczej szukanie właśnie takich klientów, którzy zgodzą się na opowiadanie historii. Dlatego tym przyjemniej (i mam nadzieję z pożytkiem dla Was) jest udostępniać takie prezentacje – polecam zarezerwować sobie 30 minut z Pawłem Tkaczykiem.

Comments 3

  1. Widzę, że moje wykształcenie inżyniersko, kulturoznawczo, latynoamerykanistyczno, zarządzające – to wykształcenie marketingowca przyszłości 🙂

Skomentuj @michalpalasz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *