1

O! Będę gadał o social media i bloger relations w Sopocie Po Robocie, a właściwie w Gdyni

W sobotę szykuje mi się szybki wypad nad morze, na urodzinową edycję PoRobocie w Sopocie, która oprócz uroczystego charakteru będzie miała również walor edukacyjno-warsztatowy.
Resztę konkretów pozwoliłem sobie skopiować z oficjalnego bloga PoRobocie w Sopocie, jednocześnie zapraszając wszystkich chętnych 🙂 – mam nadzieję, że ten warunek z zapisami do 10 maja nie będzie rygorystycznie przestrzegany.

1. urodziny PoRobocie odbędą się 15 maja w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Tym razem zapraszamy trójmiejskich (i nie tylko) PRowców na trzy praktyczne warsztaty prowadzone przez znakomitych ekspertów i panelową dyskusję, na której podsumujemy całą imprezę i to, o czym przez cały rok dyskutowaliśmy na PoRobocie w Sopocie.

Program 1. urodzin PoRobocie w Sopocie

12:00-13:30
Tomasz Michałowicz – Partner w agencji /3PR/ Consulting z Łodzi, były dziennikarz Gazety Wyborczej.
Temat warsztatu: Czy każdy dziennikarz to PRowiec? Oraz dlaczego nie.
Na warsztacie będzie mowa o:
jak dzisiaj przebić się z newsem?
najczęstsze błędy w relacjach z mediami,
nowe narzędzia kontaktu z dziennikarzem.

14:00-15:30
Anna Miotk – Dyrektor Rozwoju Biznesu, NetSprint, ekspertka w dziedzinie monitorowania i mierzenia efektów kampanii PR
Temat warsztatu: Jak mierzyć efekty działań public relations?
Na warsztacie będzie mowa o:
od czego zacząć mierzenie PR?
jakie narzędzia najlepiej nadają się do mierzenia różnych rodzajów mediów?
jak wnioskować na podstawie wyników monitoringu?

16:00-17:30
Maciej Budzich, Mediafun, bloger, m.in. inicjator akcji zapytajpremiera.pl
Temat warsztatu: Social media, bloger relations. Firma vs. blog – konflikt czy współpraca?
Na warsztacie będzie mowa o:
od czego zacząć przygodę z social media w przypadku firmy?
czy social media załatwiają sprawę? Jak połączyć tradycyjne działania PR z social media?
jak współpracować w blogerami?
O 18:00 rozpocznie się debata panelowa z udziałem wszystkich prowadzących warsztaty. Jej głównym moderatorem będzie:

Marek Wróbel, Prezes Zarządu Neuron Agencja PR, członek Rady Nadzorczej PSPR, inicjator Fundacji InternetPR.
Po uczcie dla ducha zapraszamy do integracji branży w Restauracji Eureka. Wspólnie zdmuchniemy świeczkę na urodzinowym torcie! Tradycyjnie będzie można wygrać cenne nagrody w loterii wizytówkowej 🙂

Zasady uczestnictwa w warsztatach:
zgłoszenie udziału w wybranym warsztacie lub kilku warsztatach na adres: spotkania@porobociewsopocie.pl. Zgłoszenie musi zawierać imię i nazwisko uczestnika i nazwisko/nazwiska prowadzących warsztaty, w których chce się wziąć udział
Wpłata 20zł za każdy warsztat, którego dotyczy zgłoszenie:
Multibank 10 1140 2017 0000 4802 1123 0739
Fundacja Projekt Kultura
ul. Kilińskiego 31/1
80-452 Gdańsk
tytuł wpłaty – imię i nazwisko uczestnika + nazwisko/nazwiska prowadzących warsztaty, których dotyczy zgłoszenie i wpłata
po uznaniu rachunku zostanie przesłany e-mail z potwierdzeniem wpłaty, co będzie równoznaczne z zapisaniem na wybrany warsztat

Termin na zgłoszenia wydłużyliśmy do czwartku, 13 maja włącznie!

UWAGA – Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc pierwszeństwo wstępu na debatę będą mieli uczestnicy warsztatów. Osoby, które nie wezmą udziału w warsztatach, a będą chciały wziąć udział w debacie – prosimy o wpłatę 20 zł na podane wyżej konto, w tytule wpłaty – PoRobocie – debata.

Istnieje możliwość otrzymania rachunku na wpłaty. Informację o potrzebie otrzymania rachunku prosimy podać w zgłoszeniu.

Spotkania Porobocie w Sopocie nie mają formy prawnej i są organizowane na zasadzie non-profit. Ze względu na konieczność poniesienia niezbędnych kosztów organizacyjnych związanych z zaproszeniem gości specjalnych, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu symbolicznej opłaty za udział w warsztatach. Aby zachować transparentność działań zaprosiliśmy do współpracy Fundację Projekt Kultura, związaną z Martą Szadowiak – jedną z organizatorek spotkań „PoRobocie w Sopocie”. Bilans wpływów i wydatków organizacji 1. urodzin PoRobocie zostanie podany do publicznej wiadomości. Ewentualna nadwyżka zostanie przeznaczona na organizację kolejnych spotkań.

Comments 1

Skomentuj mateusz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *