4

Nudny produkt, nudna branża – czy można to zrobić inaczej?

Nie miałem dobrego pomysłu (żeby jednocześnie tytuł nie był clickbaitem) jak zachęcić Was do obejrzenia rozmowy o materacach… Ale to co ci goście zrobili z marką materaców i w ogóle sprzętem do spania – jak się wyróżnić, jak zamienić klientów w medium i jak sprawić aby ludzie chcieli mieć „te żółte materace” – sami posłuchajcie. Mega ciekawe spotkanie, rozmowa z prawdziwymi fachowcami, gdzie na każdym etapie sprzedaży jest mocne myślenie o sile marki. Lubię takie przypadki.

Comments 4

  1. Tak więc seria gier „Papa Louis” od znanego programisty Flipline Studios to wyjątkowa strategia flashowania, która przyczynia się do rozwoju i fascynującej rozrywki dzieci (chociaż dorośli również lubią się w nich bawić). Rozgrywka jest zorganizowana w formie symulatora restauracji, którym zarządza wielki szef kuchni Papa Louis.

  2. Jak widać po powyższym przypadku wszystko można zareklamować w sposób inny niż mogłoby się wydawać 😉 Trzeba mieć tylko wyobraźnię i myśleć, że wszystko może się udać 😉 kreatywność to podstawa i to w każdej dziedzinie życia – bez tego ani rusz 😉

  3. Bardzo fajny materiał. Oczywiście, że w każdej dziedzinie można zrobić coś fajnego, kreatywnego co zwróci na siebie uwagę sporego grona. Nawet klasyczne długopisy z grawerem mogą być czymś fajnym i interesującym. Jeśli ktoś nie oglądał tego filmu to gorąco polecam!

Skomentuj Marek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *