13

Mario Balotelli tuż po strzeleniu bramki zmienia sponsora

Włochy – Niemcy (2:1) – uff, to był niezły mecz a niewątpliwie głównym bohaterem i strzelcem obu goli dla Włoch był Mario Balotelli. Wielu z Was z pewnością zwróciło uwagę na jego reakcję po zdobyciu bramki oraz plastry na plecach piłkarza. Co prawda Balotelli jest związany kontraktem reklamowym z firmą Nike, ale układ tych pasków skojarzył mi się zupełnie z inną firmą. Sędziemu gest ściągania koszulki nie spodobał się specjalnie i Bolatelli od razu zobaczył żółtą kartkę – jeśli ten mem rozprzestrzeni się po sieci, to podejrzewam, że i Nike nie będzie specjalnie zadowolony 🙂

Swoją drogą, czemu służą te plastry? Usztywniają, rozgrzewają czy chłodzą?

[AKTUALIZACJA] Kilkanaście minut później zaczęły pojawiać się kolejne przeróbki 🙂

Comments 13

    1. Post
      Author
  1. Kinesiology taping to plastry odciążające mięśnie, zmniejszające ból. Oprócz Balotelliego noszą go czasami kobiety w ciąży. 🙂 A dla sponsora faktycznie nie jest to wygodna sytuacja.

    PS
    Maćku, zdecyduj się na jedno nazwisko. "Bonatelli" może się nie ucieszyć.

    1. Post
      Author
  2. wcale mnie to do adidasa nie przekonało, po drugie to raczej przypadek ponieważ przy pierwszej bramce nie ściągnął koszulki, chyba, że miał podpisany kontrakt, że koszulkę ściąga dopiero po drugiej bramce 🙂

  3. Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po ściągnięciu koszulki przez Balotellego była: "ukryta reklama adidasa?" Dopiero później dostrzegłam budowę piłkarza. Niezła rzeźba.

  4. mi to wygląda na specjalne zagranie marketingowe firmy produkującej te plastry 🙂 Po tym jak ściągnął tą koszulkę, to ciągle słyszę pytania: "co to za plastry", "co one robią", "po co je ma" itd…. 🙂

Skomentuj Sebastian Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *