13

Kijki w Klanie (BZ WBK product placement)

Subtelność, naturalne wplecenie w akcję połączone w profesjonalną grą aktorów, nienachalna ekspozycja marki i zainteresowanie widza… to niewątpliwie cechy dobrego product placementu w serialach. Ciągle nie wiem, dlaczego, ale product placementowe scenki w Klanie niezmiernie mnie śmieszą (czyli wzbudzają pozytywne emocje, he, he…) na długo pozostaną w pamięci (o, to na pewno) a przecież o to chodzi… No i te kijki, idę się przejść :-).
Kolejny upolowany product placement BZ WBK w serialu Klan (cieszę się, że Klan nie jest przerywany reklamami, wtedy miałbym problem z odróżnieniem).

Ale to i tak lepiej niż medical assistance w jednym z wcześniejszych odcinków (również BZ WBK)

Comments 13

  1. No pięknie…
    subtelne, delikatne, gustowne… chyba idę dziś zmienić bank. 🙂 Pełna profeska.
    A ja się śmiałem s pp microsoftu w Bones 🙂

  2. Myślę, że gra aktorska jest na takim samym poziomie jak w całym serialu, więc dla przeciętnego widza wcale takie sceny nie wydają się mało naturalne.

  3. Oj tam, oj tam… nie jesteś targetem pierwszego fragmentu – w końcu to ma dotrzeć do osób +60… Jak dla mnie bdb PP. Drugi fragment konta internetowego jest na żenującym poziomie polskiego placementu – za dużo, za łopatologicznie i nieciekawie (chyba najgorsze PP mają stacje radiowe w cudownych produkcjach TVN'u).

  4. Nie jestem tak krytyczny. Trzeba pamiętać do kogo ma dotrzeć ten przekaz i kto ogląda "Klan". Podejrzewam, że skuteczność tego PP może być imponująca…

  5. Dobry marketing nie jest zły tylko trochę chamsko zrobione. Ja osobiście odnoszę właśnie takie wrażenie. Sam pomysł jest dobry, bo i serial może "wycisnąć" więcej pieniędzy i bank się zareklamować. Nie mam przyjemności oglądać "Klanu" (na szczęście), ale osobiście jako widza razi mnie takie coś po oczach. Wyjątkiem są marki samochodów, ale to trochę inna kwestia.
    Pozdrawiam
    Grzegorz Liput http://9PotegEbiznesu.pl/

  6. Zastosowanie productu placement ma być przede wszystkim skuteczne, a myślę że właśnie takie jest w przypadku tego serialu. Taka reklama na przede wszystkim zapadać w pamięć, w związku z tym nie może być zbyt subtelna, widz musi ją zapamiętać, a najlepiej to byłoby jeszcze gdyby zakotwiczyła mu się z pozytywnymi emocjami.

  7. Ja pierniczę – pierwszy raz od dobrego roku ktoś nakłonił mnie do popatrzenia na tak długi fragment Klanu… Nie wiecie co u "Pana Knorr'a" słychać? 🙂

Skomentuj SPL Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *