Spod skrzydeł agencji PZL (Przybora Zaniewski Limited) wyszło mnóstwo wspaniałych kampanii reklamowych, m in. Frugo, Mariola OKOCIM spojrzeniu, Żubr, Henio & Tesco, IKEA „Ty tu urządzisz”, ale chyba najbardziej znana zwykłemu konsumentowi jest kampania dla Plusa z Kabaretem Mumio. W mediach branżowych pojawiło się sporo komentarzy związanych z odejściem Iwo Zaniewskiego i Kota Przybory z własnej agencji – myślę, że to dobra okazja aby obejrzeć jak powstawały reklamy dla marki Plus.
7
Comments 7
Iwo i Kot – nawet imiona mają designerskie :O
Ciężko sobie wyobrazić kogoś,kto będzie mógł przebić Kabaret Mumio.
Tych gości wystarczy posadzić na krzesełkach nagrywać i materiał na reklamę robi się sam.
Osobiście nie jestem fanem Mumio, ale doceniam pewną innowacyjność kampania dla Plusa
Zawsze bardzo podobały mi się te reklamy z udziałem Mumio, mimo tego że nigdy nie byłem fanem sieci plus to reklamy oglądałem z uśmiechem na twarzy :-), genialne jak dla mnie.
Świetny materiał. Mumio są znakomici.
Te reklamy swego czasu były naprawdę dobre – szczególnie przewijanie po ekranie i poganianie pociągu. A zrobienie dobrych reklam telefonii komórkowej w naszym kraju jak widać proste nie jest 😉