Ha! Dzieje się dużo (i nie mam na myśli Timeline’u), okres wrzesień-listopad to zawsze mocno konferencyjny czas, co oznacza mnóstwo spotkań, sporo wiedzy i networkingu (piję mało, więc wątroba nie jest zagrożona). Ale to też oznacza, że mediafunowe logo i mediafunową drużynę będzie można spotkać w różnych miejscach kraju, a czasem załapać się na darmową wejściówkę w przypadku płatnych imprez.
Poniedziałek, 26 września zapowiada się szczególnie interesująco – w tym dniu odbywa się konferencja Imagination Day połączona z pokazem najlepszych reklam z Cannes. Najlepsze reklamy ogląda się najlepiej na dużym ekranie, dlatego wszytko odbywa się w Multikinie w Złotych Tarasach (Warszawa).
Najpierw część konferencyjna (od 10-16), gośćmi będą kreatywni a agencji reklamowych z całego świata :
– Florian Schmitt, Creative Director – Hi-ReS! (Londyn/Nowy Jork)
– Alessandro Bêda, Head of Art – Duda Propaganda (Lizbona)
– Jimmy Herdberg, President&Creative Director – Kokokaka (Sztokholm)
– Dominik Lammer, Creative Director&Head of Syzygy Lab oraz Christian Auth, Head of RIA – Syzygy Frankfurt (Frankfurt)
Po części konferencyjnej zostaną wręczone nagrody, które polskie agencje zdobyły na tegorocznym festiwalu (Euro RSCG Warsaw, Publicis, Feedback/Hill & Knowlton Warsaw) oraz odbędzie się pokaz najlepszych reklam nagrodzonych podczas Cannes.
Wszyscy którzy pasjonują się reklamą, kreatywnymi rozwiązaniami i chcą poznać ludzi z branży – odsyłam na stronę konferencji – tam można kupić bilety.
Mam dla Was dwa zaproszenia do rozdania.
Co trzeba zrobić?
Dzisiaj (23.09) między godziną 12 a 14 zadam w komentarzu pod tym wpisem jakieś wybitnie skomplikowane pytanie. Pierwsza osoba, która poprawnie odpowie na pytanie, otrzymuje wejściówkę. Proste. Po rozdaniu pierwszej wejściówki procedurę powtarzamy aż do rozdania drugiej. Polecam więc ten wpis Waszej uwadze dzisiaj w godzinach od 12 do 14. 🙂 Powodzenia.
Comments 15
Author
Pierwsza wejściówka do rozdania: aby ją otrzymać wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jak nazywa się aktor, odtwarzający znaną w świecie reklamy postać – Old Spice Guy. Kto pierwszy odpowie na pytanie, ten zgarnia bilet.
Uwaga: czasem zdarza się tak, że filtr antyspamowy wrzuca komentarz do poczekalni, jeśli napiszecie komentarz i nie pojawi się on od razu, nie martwcie się, godzina i kolejność będzie zanotowana, więc w razie pierszeństwa nagroda nie przepadnie.
Ten aktor to Isaiah Mustafa :]
Author
Gratuluję Michał, zgadza się 🙂
będziesz na liście, imię i nazwisko takie jak w mailu przyy komentarzu?
Super :]
Tak – imię i nazwisko tak jak przy komentarzu
Isaiah Mustafa ?
Author
Wszyscy wiedzą, że zabronione jest reklamowanie wysokoprocentowego alkoholu w mediach ogólnodostępnych… a kiedyś było jeszcze gorzej, ale reklamodawcy znaleźli sposoby oby obejść ograniczenia. Mruganie oczkiem w reklamie piwa bezalkoholowego czy też Wypoczynkowa Turystyka Konna Soplica (przeczytaj na glos skrót WTK Soplica :-).
Podaj jeszcze inny przykład jaki wymyślili reklamodawcy na obejście zakazu. Pierwsza odpowiedź zgarnia nagrodę 🙂
łódka Bols, albo kapita morgan na fejsie!
Author
Kacper pierwszy, nazwisko tak jak w mailu w komentarzu? potwierdź proszę i jesteś na liście.
reklamuje sie producenta, a nie produktu,
sponsoring i Łódka Bols… przykladow jest wiele
współorganizowanie pokazów mody albo konkursów dla projektantów np. Absolut Label
jeszcze sobie przypominam fajną reklamę, jakiejś whisky, która informowała o tym, że trzeba uważać na podrobione alkohole i pokazywała jak znaleźć oryginalny produkt, oczywiście na przykładzie bardzo określonej butelki.
Author
a, to bylo fajne, chyba to był Smirnoff o ile dobrze pamiętam billboardy
YAY!
Nazwisko jak w mailu, tylko z jednym „k” na końcu.
Wejściówka jest na całość, czy tylko pokaz reklam?
Author
całość 🙂
Łożesz. Chyba koszulę trzeba będzie uprasować.