1

Coś się kroi – wyniki akcji z firmą Olewnik

Chwilę nam zajęło ogłoszenie wyników akcji „Coś się kroi… 20 tys. złotych dla blogera, youtubera, influencera”, ale oto są. Lekko spóźnione (bardzo przepraszam), wynikające raczej z mojego „zarobienia” i „zaganiania” niż z powodu wyświechtanych formułek w stylu: „w związku z dynamicznym rozwojem firmy, nieprawdopodobną ilością zgłoszeń i na prośbę tysięcy czytelników przedłużamy…” 🙂

Najpierw z przyjemnością ogłoszę naszych zwycięzców, a potem pozwolę sobie na kilka słów komentarza.

Po naradach wyłoniliśmy dwóch, równorzędnych zwycięzców, z którymi spróbujemy zrealizować zaproponowane pomysły lub wspólnie wypracować coś nowego:

Nagrody wędrują do:

– Damiana Lebiedy z Kabaretu Czwarta Fala;

i Rafała Madajczaka z ASZDziennika.

Efekty tej współpracy zobaczycie już wkrótce…

I kilka słów komentarza jako jurora i blogera w nawiązaniu do dyskusji jakie ta akcja wywołała.

To było dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie, nigdy nie było u mnie takiej formy konkursu. Zgłoszeń było kilkadziesiąt, nie doszliśmy do setki, więc szanse były spore. Układając sposób narracji czy też prezentując pomysł byłem mocno nastawiony na spory, ale przede wszystkim kreatywny odzew od blogerów i youtuberów nie należących do top 50 polskiego internetu – wbrew wyliczeniom i deklaracjom marzycieli – 10 tys. zł na współpracę na blogu to wcale nie jest jakaś najniższa stawka. Spora dowolność i dokładnie opisany brief, jednocześnie konkretne pieniądze za udział w kampanii – właściwie wszystkie warunki związane z tym, aby mały i średni blog mógł zaproponować coś kreatywnego.

Ale w nadesłanych pomysłach szału nie było, czasem przecieraliśmy oczy ze zdumienia, kiedy sporo propozycji to były zwykłe lokowania produktu, bez choćby najmniejszego pomysłu na wyróżnienie się z tłumu. Ze wszystkich zgłoszeń wybrałbym ok 10-12, które nadawały się do rozpatrzenia – były albo kreatywnym, nietypowym podejściem do tematu albo dobrze przygotowaną prezentacją, wraz z opisem bloga i możliwościami, które bloger może zaproponować w swoich działaniach. Nie wiem jakie dokładnie plany ma firma Olewnik wraz z K2, ale będę delikatnie lobbował, żeby w przyszłości wrócić do nadesłanych propozycji i odezwać się do tych z Was, którzy faktycznie przysłali ciekawe pomysły na współpracę. Co ciekawe, wśród tych 10-12 propozycji były pomysły, które były mocne związane z charakterem bloga/kanału – nie da się po prostu wziąć pomysłu i przekopiować gdzieś indziej – bo takie obawy w dyskusjach też się pojawiły.

Jeśli mogę poradzić, tym z Was, którzy zgłaszają się, mają ofertę na współpracę z firmami, wysyłają swoje propozycje współpracy, dopracujcie sposób prezentacji, opisu swoich kanałów w mediach społecznościowych, stawiajcie na swoje własne, oryginalne rozwiązana mocno identyfikujące się z charakterystyką Waszego bloga czy kanału.

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie zgłoszenia i komentarze, a teraz zabieramy się za pracę ze zwycięzcami, czyli Czwartą Falą i ASZ:Dziennikiem – dam znać na blogu jak wyszło 😉

Comments 1

  1. GratuluJEM zwycięzcOMom om om! Czekam na zrealizowaną kampanię – szczególnie ciekawi mnie co wymyśli Czwarta Fala 🙂
    Gratuluję i Pozdrawiam!

Skomentuj Żarłok Tv Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *