2

Chodź maleńka do jezuska


Uwielbiam takie reklamowe eksperymenty – przydrożny motel i Statua Wolności – symbol Nowego Jorku – przytulona do Chrystusa Odkupiciela z Rio de Janeiro. Ciężko mi stwierdzić czy ukraińskie linie lotnicze faktycznie na szeroką skalę wykorzystywały ten pomysł – ale kreacja w sama w sobie jest odważna i dość czytelna. Wśród ludzi z branży reklamowej pewnie wzbudzi zostanie uznana za świetny pomysł, nie jestem pewien jak będzie z akceptacją wśród potencjalnych klientów linii lotniczych.

Jestem za to pewien, że Polskie Linie Lotnicze – spółka Skarbu Państwa, nigdy by się na taką kampanię nie zdecydowały. Szum w mediach, w dodatku pozytywny, można wygenerować w inny sposób – jeszcze kilka Dreamlinerów będzie lądowało w Warszawie.

Przy okazji, czy ten styl graficzny ma jakąś swoją nazwę? Bardzo mi się podoba.

via: Ads of the World

Comments 2

  1. jest też w tym stylu coś kubistycznego ale jak to dokładnie nazwać to nie wiem 😉 a pomysł świety.

  2. No i ja właśnie jestem tą osobą, niezadowoloną 😉
    Gdyż, ponieważ, azaliż, używanie symboli religijnych w reklamach uważam za niski chwyt.
    Na zasadzie, "nic nie mogę wymyślić, termin goni, wstawię Jezusa będzie git."

Skomentuj Tony Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *