1

Audiobooki w abonamencie – kto się skusi?

W rozmowie z Michałem Szolcem (producentem audiobooków i szefem Storytel.pl na Polskę) znajdziecie odpowiedzi na kilka pytań związanych z audiobookami i słuchowiskami (superprodukcjami): tym co się dzieje z kolejnymi częściami Thorgala, na jakim etapie jest adaptacja komiksu „Szninkiel”, trochę o nowym projekcie „Kim jest Max Winckler?”.

Rozmawiamy również o starcie i planach rozwojowych „Spotify dla audiobooków” czyli szwedzkiego serwisu Storytel w Polsce – Storytel.pl. Szukamy odpowiedzi na pytanie, o to jak wygląda walka o nowego klienta, kto płaci za tę usługę, czy będzie walka o rynek z Audioteką, o zmęczeniu aplikacjami, usługami abonamentowymi i walce o czas konsumenta.

Aha – pojawia się też atrakcyjne ogłoszenie o pracę, poważnie, posłuchajcie naszej rozmowy 🙂

Comments 1

  1. Opłata abonamentowa to coraz popularniejszy model rozliczenia. Niedawno znana sieć kinowa wprowadziła opcję stałej miesięcznej opłaty w zamian za możliwość oglądania filmów no limit. Teraz widzę – audiobooki w abonamencie. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa tego rodzaju działanie jest bardzo rozsądne, bo zapewnia stabilny przepływ pieniężny.

Pozostaw odpowiedź Grzegorz Szymański Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *