4

Al i Laura Ries w Polsce – ostatnia szansa na wejściówkę

Zapowiadałem już wcześniej, że będę miał wejściówkę dla Was na seminarium Ala i Laury Ries – czas więc dotrzymać obietnicy. Seminarium organizowane przez Bigram SA oraz Golden Mark odbędzie się już 30 września w Warszawie (Hotel Mariott) i potrwa praktycznie cały dzień. Oto wstępny plan spotkania:

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników

09:30 – 11:00 Sesja I Nieskończone możliwości budowania nowych marek
Tajemnice kampanii Baracka Obamy z 2009 roku
Skojarzenie marki ze słowem
Dlaczego lepiej być pierwszym niż lepszym
Pierwszy w myśleniu, nie w działaniu
Rozszerzenie asortymentu: najgroźniejszy zabójca marek
Różnicowanie a konwergencja

11:00 – 11:30 Przerwa kawowa

11:30 – 13:00 Sesja II Wzmacnianie istniejących marek
Zdobywanie pozycji marki nr 2 na zasadzie przeciwieństwa
Kategorie są ważniejsze niż marki
Unikanie nijakiego środka
Ekspansja a kurczenie się
Cierpliwość jako najważniejszy aspekt budowania marki
Wprowadzanie drugiej marki

13:00 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Sesja III Nowe techniki budowania marek
Po pierwsze PR, po drugie reklama
Techniki tworzenia zapadających w pamięć sloganów
Werbalny gwóźdź i wizualny młotek
Znaczenie koncentracji na wybranej dziedzinie
Opracowanie skutecznego znaku towarowego
Współpraca z zarządem

15:30 – 16:00 Pytania i odpowiedzi

Wszystkie szczegóły związane z rejestracją znajdziecie na stronie na stronie organizatora – alries.pl.

Ci z Was, którzy nie znają tej pary amerykańskich autorów, polecam zajrzeć do książek, które wspólnie napisali – praktycznie każda z nich, to obowiązkowa lektura każdego, kto zajmuje się komunikacją i budowanie marek – m.in. „Wojna marketingu z zarządzaniem”, „Pochodzenie marek” , „Upadek reklamy i wzlot public relations” czy „Wojujący Marketing”.

Organizatorzy zapewniają, że w czasie seminarium poznamy:
• przykłady marek, które zyskały światową rozpoznawalność (tu raczej zaskoczeń nie będzie)
• tajemnice kampanii Baracka Obamy z 2009 roku (ile można? jak widać można 🙂
• skuteczne metody oraz nowe techniki budowania marek
• strategie pozycjonowania, które gwarantują sukces
• zasady tworzenia sloganów, które zapadają w pamięć
• reguły tworzenia skutecznego znaku towarowego

Ok, co trzeba zrobić otrzymać wejściówkę? Wystarczy wypełnić poniższy formularz, bardzo prosty. Ważne, aby podać prawdziwe dane i poprawny adres – bo bilet jest przypisany do konkretnej osoby i nie można go przekazywać, kto ma ochotę może podać numer telefonu – wtedy nie będzie problemu z kontaktem (czasu jest mało a trzeba jeszcze dostarczyć wejściówkę – mam ją w tej chwili w ręku).

Wasze dane nie będą nikomu przekazywane, pozwolę sobie jedynie wysłać do Was maila informującego o starcie mediafun magazynu (z tej listy zawsze możecie się wypisać i zrezygnować).

Do kiedy?
Na Wasze zgłoszenia czekam do wtorku (28 września 2010) do godz. 18:00, po tym terminie zwycięzca zostanie powiadomiony i zaplanujemy akcje przekazania wejściówek 🙂 i oczywiście widzimy się podczas konferencji Ala i Laury Ries.
Za udostępnienie wejściówki dla czytelników dziękuję organizatorowi seminarium – firmie Bigram SA.

Comments 4

  1. Post
    Author
  2. Post
    Author

    Ha! i po konkursie, dziękuję bardzo wszystkim za udział,
    wejściówka wędruje do pani Iwony z Telma Group Communications,
    do zobaczenia na konferencji 🙂

Skomentuj mediafun Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *