6

Znajdź 10 szczegółów

No właśnie… jajko czy kura, RMF FM czy Heart 106, które z nich było pierwsze i które jest bardziej oryginalne? A może jest w tym jakiś ukryty sens, że te reklamy są identyczne i ja o czymś nie wiem?

Comments 6

  1. Ja wiem!!! To konspiracja mająca na celu ustanowić monopol wśród rodzajów reklam radiowych wyświetlanych w telewizji. Nie? No dobra, to nie wiem. Może chodzi o to, by złapać ludzi którzy pamietają pierwszą reklamę i na tej podstawie wzmocnić swój wizerunek, bo za każdym razem gdy będzie wyświetlana którakolwiek z reklam ludzie powiedzą, ” o, ta reklama jest podobna do RMF/Heart”. Podwójna korzyść dla obu firm (jeśli bedzie to równocześnie), albo dla tej, która zrobi to później.

  2. kopiowanie reklam wydaje mi się w Polsce nagminne. co więcej nie jest to traktowane jako powód zawodowej dyskwalifikacji i utraty szacunku w branży. ale może przyjdzie nam doczekać czasów, kiedy świat reklamowy będzie funkcjonował na innych, bardziej cywilizowanych zasadach, gdzie totalny obciach będzie totalnym obciachem – i dla agencji i dla klienta.

  3. Pingback: podobieństwa… | AdStrategy.pl

  4. przeciez w polsce nie ma stacji heart… ludzie co jest na czestotliwosci 106? chyba ze moje radio zle odbiera ;]? Amerykanie wpadli na tą reklame pierwsi, a Polacy pomysleli ze jak ta reklama wystepuje na 2 kontynencie to nic sie nie stanie jak oni zrobia podobna, bo przeciez ta stacja miescie sie w polsce i ma zachecic mieszkajacych Polaków do sluchania…
    To jest jedynie moja opinia 😉

Skomentuj Cyfra Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *