3

Zareklamuj Spowiedź Wielkanocną

Czasowo zgrane idealnie – temat prac „Zareklamuj Spowiedź Wielkanocną”. Poniższe dwa przykłady pochodzą ze Szkoły Mistrzów Reklamy – powstały na zajęciach z kreacji. O Szkole Mistrzów Reklamy już parokrotnie wspominałem na blogu i obiecałem trochę więcej informacji. Udało mi się wsadzić tam swój blogersko-dziennikarski nos, jak tylko się obrobię z materiałem – podam więcej informacji (i reklam do pożarcia :-)) – będzie ciekawie.

Comments 3

  1. Tak powierzchowne, że aż się proszą o mocniejsze słowo. Wydaje mi się, że takie prace nie powinny opuszczać murów szkoły. Nie wymagam od studentów nie wiadomo jakiego warsztatu ani głębi przemyśleń, ale to jest po prostu pojechane na poziomie reklamy podpasek.
    A wykładowcy, który wymyślił takie mądre ćwiczenie, gratuluję. Przede wszystkim tego, że nie odrobił ze studentami briefu – czym jest spowiedź wielkanocna dla ludzi wierzących. Gdyby to zrobił, miałbym dla niego szacunek za prawdziwe zmierzenie się z niemarketingowym tematem. Tymczasem myślę, że po prostu chciał być oryginalny i poskandalizować, no i wyszedł, za przeproszeniem, na próżną osobę nie rozumiejącą przedmiotu sprawy.
    BTW.: jest kilka dobrych przykładów, jak „reklamować” chrześcijański lifestyle, a nawet sakramenty.

  2. Drugi plakat jeszcze ostatecznie moze byc.. ale ten pierwszy jest beznadzjeny…
    Nalezy pogratulowac autorowi bezsensownego pomyslu ;/

Skomentuj Marcin Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *