2

Zaproszenie – można inaczej [dary losu]

Dary losu (nazwę sami zaproponowaliście na fejsie) to cykl wpisów, w których będę przedstawiał niestandardowe, pomysłowe, zaskakujące przesyłki czy akcje informacyjne które do mnie docierają. Nie będą pojawiały się oczywiście wszystkie cuda jakie kurierzy kolejkami do mnie znoszą, nie wystarczy wysłać czegokolwiek aby pojawić się na blogu – wpisy i prezentacje tego co czasem przynosi kurier ma służyć inspiracji, pokazywaniu jak można niestandardowo zaprezentować informacje prasową czy zrobić tzw. „gili gili blogerowi”. Swoją drogą, takich fajnych rzeczy czy pomysłów uzbierało mi się przez lata całkiem sporo – możliwe, że od czasu do czasu sięgnę do archiwum. Oczywiście, złośliwi od razu zauważą, że ten cykl powstał tylko po to abym się pochwalić i wyciągnąć od firm jeszcze więcej pendrivów – wszyscy złośliwcy mają rację 🙂 będę się tutaj chwalił, jak piękne jest życie blogera.

Na pierwszy ogień idzie dzisiejsze zaproszenie na konferencję „Human Digital – Człowiek nie konsument” od Lemon Sky, które dostałem i zrealizowałem w trzech krokach.

Najpierw pojawił się kurier ze skromną przesyłką, wizytówką w pudełku.

I to był dobry pomysł, bo wbrew obiegowej opinii, jako bloger-autolanser rzadko (szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy) wpisuję swoje nazwisko w google.

Link prowadzi do strony, na której mogę potwierdzić swój udział – proste, skuteczne i działa.

Zresztą sami możecie sprawdzić jak to jest zrealizowane, wpisując w google moje nazwisko lub imię i nazwisko innego blogera autolansera 🙂