18

Zapraszamy na TUBĘ05*

Tradycyjnie już, jak zawsze „niecyklicznie”, niespodziewanie i z pełnego zaskoczenia, po raz piąty, razem z Artegence mamy przyjemność zaprosić Was na TUBĘ05*. Poza kolejnym numerkiem w nazwie nic w przypadku tego seminarium mediafunowo-edukacyjnego-marketingowo-reklamowego się nie zmieniło.

W dalszym ciągu, na luzie, bez nadęcia i krawatów, w dużej klimatyzowanej sali z wielkim ekranem, na którym każda prezentacja robi wrażenie i oczywiście z wstępem za free.

Poprzednie TUBY (TUBA03 oraz TUBA w Starym Browarze) poświęcone były reklamie, zarabianiu i wiarygodności na blogach. TUBA05* będzie z gwiazdką, o taką *. A gdzie najczęściej występuje gwiazdka? Oczywiście w reklamach banków i wszelkich instytucji finansowych. Na TUBIE05* porozmawiamy i spróbujemy odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

• czy instytucje finansowe są marketingowo odważne i kreatywne (w dobie panowanie wielkiego „K” idealnie aktualne), o tym opowie Michał Macierzyński (Bankier.pl, PR news);

• jak wyglądał w szczegółach plan wprowadzenia na rynek nowego banku, czyli Alior Bank w prezentacji Tomasza Adamczyka oraz Łukasza Penszko;

• czy Marek Kondrat i pomarańczowy lew to starzy dobrzy przyjaciele? Case study ING Bank – Roman Jędrkowiak (dyrektor pionu marketingu ING Bank)

• czy to fajnie mieć Johna Cleesa w reklamie swojego banku? – Jędrzej Marciniak (dyrektor zarządzania marką BZ WBK)

I na koniec (prawie na koniec) Artegence przygotowało jeszcze jedną niespodziankę… jakiś start czy premierę? Na razie mam zakaz mówienia…

Pracujemy jeszcze nad zakończeniem dla wytrwałych, czyli filmem (w końcu będziemy w kinie). Jeśli wypali, to po wykładach odbędzie się projekcja kultowego Wall Street z Michaelem Douglasem i Charlie Sheenem, jeśli nie uda się dograć tego organizacyjnie (a łatwo nie jest) to też coś wymyślimy.

Kiedy?
2 lutego 2009 od godz. 15:00 do ok. 20:00

Gdzie?
W Warszawie, w sali numer 12 Multikina na Ursynowie (Aleja KEN 60, metro Imielin)

Jak się dostać?
Jak zwykle przy okazji TUBY05 zapraszamy do rejestracji za pomocą Oioli – pozwoli nam to wraz z Artegence dobrze zaplanować całą imprezę. Rejestracja w Oioli jest istotna ponieważ umożliwia nam komunikację z Wami w przypadku różnych nieprzewidzianych zdarzeń. Będziemy wdzięczni również za rozważne deklaracje obecności (w poprzednich edycjach doskonale zdało to egzamin) – jeśli ktoś się zapisał a z różnych powodów nie jest w stanie dotrzeć na TUBĘ05, proszę o info – zwolni miejsce dla pozostałych chętnych.

Szczegóły i wszelkie pozostałe informacje będziemy wysyłać w potwierdzeniach za pomocą Oioli (po weekendzie). Czasem się zdarza, że maile od Oiola lądują w spamie – sprawdzajcie swoje skrzynki.

Jeśli masz problemy z tym formularzem przejdź do rejestracji na Oiola.

O TUBIE05 na goldenline.

A tak wyglądała poprzednia TUBA03 (foto: Janek Rychter)

Comments 18

  1. Maćku, czy możesz wytłumaczyć zasadę numerowania kolejnych edycji? poprzednia edycja była 3, więc czemu teraz jest 5?

    Czy ma to związek z tym, że TUBA3 była w dwóch miastach?

  2. Post
    Author
  3. Post
    Author

    TUBY które odbywają się poza Warszawą to nie jest taka łatwa sprawa, TUBA w Starym Browarze (mimo, że frekwencja dopisała) odbyła się tylko dzięki uprzejmości i poświęcenia własnego czasu prelegentów (szczególnie Norberta Kilena, Łukasza Bąkowskiego, sieci blogowe – co zrozumiałe, okazja do promocji i dyskusji). Pewnie że fajnie byłoby zajrzeć z TUBĄ do Krakowa, Gdańska czy Wrocławia, ale na razie nie udaje mi się przeskoczyć finansowych i czasowych ograniczeń…

  4. Pingback: Aula Polska - pożytek z networkingu | AK74 - blog Artura Kurasińskiego (cc) 2007

  5. Post
    Author
  6. Pingback: TUBA05* Ciekawie choć bez zachwytów

  7. byłem widziałem prawie zasnąłem a na koniec wyszedłem. Jedno słowo, a właściwie zdanie które mi sie spodobało to to wypowiedziane przez szefa marketingu ING, że on nie wierzy w internet ( choć osobiście mówi że jest jego wielkim fanem), no prawie nie wierzy bo wierzy w marketing w wyszukiwarkach i jego dużą skuteczność. W pewnym momencie miałem wrażenie że nie znajduję sie na konferencji dal branży Interaktiv a bardziej dla renie klamodawców filnmowych. No i to co mnie dobiło to ostatnia prezentacja ( niestety nie wytrzymałem i wyszedłem ….. a nigdy nie wychodzę), według mnie najlepsze prezentacje to ta bankier.pl, no i alior bank choć nie do końca… ale fajnie że pokazali liczby to świadczy o tym że znają rangę i miarę swojego sukcesu… ;( szkoda że nie wygrałem czapeczki …. ale na następną tubę o marketingu szeptanym na pewno sie wybiorę.

  8. Pingback: tuba z gwiazdką | .. http://auditlog.pl ..

  9. Nuda, nuda i brak przygotowania u niektorych (artegence). Trema zjadła tego Pana? Ogolnie nie najlepsze wrazenia z calosci 🙁

  10. byłem po raz pierwszy, ale chyba pechowo trafiłem

    Z punktu widzenia interactive – nuda bo nie o nas
    Z punktu widzenia ATLowca – nuda, bo o tym już wszystkim wiem
    Z punktu widzenia prelegentów – nuda, bo nie przygotowałem się pod tą publikę

    Chyba się trochę to wszystko rozjechało. Ale Tuba ma już tak dobrą markę, że i tak na kolejną się wybiorę, spróbuję raz jeszcze

    PS. Jeszcze jedna rzecz mnie uderzyła (ale to jest uwaga natury ogólnej, nie tylko do Tuby) – dlaczego w Polsce nikt(prawie nikt?) nie umie prezentować? Dlaczego nikomu nie chce się zastanowić 30 minut nad prezentacją? Dlaczego dla przykładu taki fajny case Aliora pokazuje się za pomocą sztampowego PPTa z minimum pięcioma bulletami per slajd?

  11. Pingback: TUBA05* odhaczona : Blog.Mediafun.pl

  12. Pingback: TUBA05* odhaczona | Blog.Mediafun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *