40

Zapraszam na konferencję o marketingu szeptanym „Taka konferencja rze muwie WOMM”

Będziemy mówić o tym, czym dzisiaj jest marketing szeptany, jak jest postrzegany przez klientów, agencje reklamowe, konsumentów, dlaczego ma tak kiepski wizerunek, a może wszystko jest ok? Czy marketing szeptany made in Poland to to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Co w takim razie oznacza pojęcie marketing szemrany i czy potrzebny jest kodeks etyczny branży? Czy marketing szeptany jest naprawdę skuteczny? Jak branża PR patrzy na ten kanał komunikacyjny? To tylko niektóre z tematów, jakie będziemy poruszać (zapraszam do dyskusji również publiczność) podczas Takiej konferencji rze muwie WOMM.

Wszystko jest już ustalone, chociaż muszę przyznać, że jako organizatorowi i jednoosobowemu kombajnowi multimedialnemu, dopinanie szczegółów związanych z tą konferencją sprawiło mi najwięcej problemów.

Codzienne dostaje też kilka maili z pytaniami w sprawie konferencji…. został do niej tydzień czasu, więc czas ruszyć z komunikacją 🙂 i odkryć karty.

Najpierw Kraków
Po dyskusjach, namyśle, oraz z powodu ograniczonego czasu wielu z planowanych prelegentów (szczególnie dojeżdżających) postanowiłem odwołać konferencję w Krakowie i skupić się tylko na Warszawie. Być może następnym razem będę to musiał inaczej zaplanować lub poszukać jakiegoś sensownego modelu finansowania tych spraw. Pracuję nad transmisją online warszawskiej konferencji – mam nadzieję, że trochę zrekompensuje to i ułatwi dostęp osobom nie mogącym przyjechać do stolicy.

Warszawa
Warszawa jest już zaplanowana.

Konferencja odbędzie się 27 marca 2009 (piątek) w sali konferencyjnej Ośrodka Sportu i Rekreacji „Polna”. ul. Polna 7a (I piętro). Sala jest spora (ok. 250-270 osób) i znajduje się 200 metrów od stacji metra Politechnika.

Będzie ciekawie, obiecuję 🙂


View Larger Map

Rozpoczynamy o godz. 17:15, oto lista gości i tematów, które będziemy poruszać:

Prelegenci:
1. Maciej Budzich (blog.mediafun.pl)
2. Natalia Hatalska (Hatalska.com)
3. Piotr „VaGla” Waglowski (prawo.vagla.pl)
4. Mariusz Woźnicki (Harder & Harder)
5. Michał Wolniak (Heureka)

Dwa panele dyskusyjne:
1. Jak branża PR postrzega marketing szeptany (Norbert Kilen, Sebastian Łuczak, Marek Wróbel, Maciej Makuszewski)
2. Marketing szeptany – etyka, kodeksy
i przyszłość branży (przedstawiciele agencji reklamowych i branży interaktywnej)

Konferencja skończy się ok. godz. 21:30, więc śmiało możecie się przygotować na ponad 4 godziny interesujących i kontrowersyjnych dyskusji o marketingu szeptanym.

Jak się dostać na konferencję?
Wstęp jak zwykle przy okazji moich konferencji jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Jak zwykle za pomocą oioli. Ważna sprawa: proces rejestracji przebiega w trzech etapach:
– podajesz swoje dane (w formularzu poniżej lub na stronie oiola)
– dostajesz mailem link prośbę o potwierdzenia zgłoszenia (link)
– po jakimś czasie otrzymujesz mail od organizatora o przyjęciu lub odrzuceniu Twojego zgłoszenia.

Piszę o tym tak szczegółowo, ponieważ przy ostatniej konferencji parę osób potraktowało kliknięcie w link jako potwierdzenia od organizatora i potem były pretensje, kiedy otrzymali odmowę.

Ale pragnę uspokoić, nie będzie żadnej hardcorowej selekcji, będę się starał potwierdzać od poniedziałku na bieżąco do zapełnienia sali. Będę jednak wdzięczny za rozważne zgłaszanie się i nie wpisywanie 20 osób z całego działu. Procent zgłoszeń do procentu faktycznie przychodzących osób jest dla mnie zawsze zagadką.

Sprawdziło się to poprzednio, więc teraz również proszę o informację zwrotną, jeśli z jakichś przyczyn, mimo zapisania, nie będziecie mogli pojawić się na konferencji – zwalniacie miejsca na kolejnego chętnego…. ufff, dużo tego, mam nadzieję że to wszystko.

Do zobaczenie 27 marca w Warszawie, na Takiej konferencji rze muwie WOMM 🙂

Comments 40

  1. Pingback: Jacek Gadzinowski

  2. Liczymy na transmisję online live 🙂
    Szkoda, że Kraków odpadł, ale i transmisja dobra.

  3. wielkie buuu za brak Krakowa – rozwiązałoby to problem potencjalnego braku miejsc

    1. Post
      Author

      @kulawweb: wpis który komentujesz dokładnie wyjaśnia sprawę która i gdzie jest odwołana a która się odbędzie…

  4. W Warszawie czy nie, taka konferencja, że pojechałbym i do Krakowa z Warszawy;)

  5. oj, a tak się na Kraków nastawiłam, nawet nocleg załatwiony :((( wielka szkoda. ale mam nadzieję, że na transmisję on-line będzie można liczyć!

  6. A będzie można zadawać prelegentowi pytania o nieudolne spamowanie po naszych serwisach?

    1. Post
      Author

      @siwa: panel dyskusyjny przewiduje pytania z sali… jeśli tylko dobrze wypadnie test internetu to podczas transmisji on-line będzie również odpalony czat

  7. 🙁
    wielki minus za Kraków 😉
    bardzo chciałem się wybrać.
    Warszawa w tym terminie nieosiągalna.

  8. Post
    Author

    trzeba będzie „odbić” sobie kiedyś ten Kraków 🙂 Poznań wyjazdowy (TUBA w Starym Browarze) wypadł nieźle. Trochę zawaliła logistyka, ale przede wszystkim brak czasu u dojeżdżających prelegentów (bo tych krakowskich macie przecież na co dzień). Być może jak się znajdzie jakiś sensowny model finansowania spraw organizacyjnych będzie łatwiej. Jednocześnie chciałem serdecznie podziękować za maile, które dostałem od Was z deklaracjami pomocy przy organizacji w Krakowie…

  9. Pingback: You talkin’ to me? czyli konferencja, że “muwie WOMM” « Alternator’s Blog

  10. w przyszości mogę pomóc w organizacji takiej konfernecji online dodatkowo.
    to konkretnie zlikwiduje problem miejsc. no i dostęp będą mieli ludzie z całej Polski.

    super inicjatywa

    pozdro
    majk

  11. Pingback: Streetcom Blog » Blog Archive » Konferencja o marketingu szeptanym

  12. Daleko do Warszawy nie mam, ale pozostanie mi tym razem transmisja w internecie. Mam nadzieję, że pojawią się konkretne informacje na ten temat odpowiednio wcześniej, tak by był czas na poinstalowanie (jeśli trzeba) i przetestowanie sobie wszystkiego 🙂

  13. Pingback: Taka konferencja rze muwie WOMM | BrakMiSłów.pl

    1. Post
      Author
  14. Pingback: Taka konferencja “rze muwie WOMM” -wrażenia

  15. Pingback: Kodeks z-łomiarzy polskich | Jacek Gadzinowski

  16. Pingback: reklama po korekcie

  17. Witam

    Byłem widziałem, duuuuuużo sie nauczyłem, ale co mnie strasznie ale to straszne zdziwiło i zdenerwowało to to że po pytaniu o to kto jest ze strony klientów na sali gdzie było 100 osób albo i wiecej okazało się ze jest nas 3 osoby (słownie trzy osoby). Czy marketerzy już zapomniejli co to nauka? Czy uważają sie już za tak doskonałych ze nie chodzą i nie pragną wiedzy??? Boli mnie to… bardzo mnie to boli bo zawsze uważałem że warto sie uczyć i zdobywać wiedzę…bo jak korzystać z nowinek jak sie o nich nic nie wie, bo jak zdobywać rynki bez podstaw teoretycznych cóż szkoda że nie każdy emarketer tak właśnie uważa. Bawie się i interesuje wszsytkim co zwiazane z emarketingiem od 1999 roku i czasem naprawdę zaskakuje mnie że agencje myślą że emarketerzy nic nie wiedzą o emarketingu. Cóż chyba wynika to właśnie z tego że widza ile osób ze strony klientów pojawia sie na właśnie takich konferencjach.
    Maćku a konferencja naprawdę udana. Oby takich więcej…

  18. Witam,

    czy materiały video z konferencji są/będą udostępnione??

    dziękuję i pozdrawiam

    Norbert Trudziński

  19. Maćku – dziękuje bardzo za możliwość uczestniczenia w konferencji 🙂 Dla mnie to była duża i wartościowa lekcja …
    Z ust jednego z prelegentów padło jednak zdanie, z którym trudno jest mi sie zgodzić – a mianowicie, że czegoś takiego, jak WOMM nie ma, bo jest tylko WOM.

    To tak, jakby powiedzieć, ze nie istnieje coś takiego, jak działania public relations, bo są tylko relacje międzyludzkie lub konkretna reputacja.
    WOM – czyli word of mouth (albo inaczej plotka 🙂 )- istnieje od czasu, gdy pierwszy człekokształtny postanowił innemu człekokształtnemu przekazać informacje o tym, gdzie rosną największe jagody. Zrobił to spontanicznie, altruistycznie – bez konkretnej intencji marketingowej.
    WOMM (a moze PR?) – istnieje zapewne odkąd pierwszy (przedsiębiorczy) ogrodnik X wpadł na to, by największą z wyhodowanych przez siebie jagód nie sprzedawać, ale zaprezentować na wystawie płodów rolnych. O wyjątkowo dorodnym owocu opowiedział znajomym jeden z gości wystawy, tym samym dając początek WOM, iż największe jagody można dostać u X-a.

    Między PR-em a WOMM podobieństwo tkwi w świadomym dążeniu do propagowania takich informacji, które mogą korzystnie wpłynąć na interesy konkretnego podmiotu. W wielu przypadkach działania te będą się zazębiały.

    Różnica między PR-em a WOMM tkwi jednak w metodologii i …pokorze.
    W dobie internetu proces przekazywania informacji z ust do ust nie rozgrywa się w kuluarach, ale na ogólnie dostępnych forach. W dobie maili zdobytą informacją KAŻDY moze podzielić się z KAŻDYM w kilka sekund. Zamiast spotkania, konieczne jest do tego bowiem łącze internetowe i konto na jednym z darmowych portali.
    Komunikatorzy, PR-owcy, marketerzy, którzy pragną wykorzystać WOM(M) do swoich celów, muszą więc wykazać sie większa pokorą. Prezentując swoje produkty, usługi, pomysły narażają się bowiem także na krytykę – a ta bywa bolesna.
    Jednak jeśli nie będą bali sie wystawić na ciosy, wejdą w dialogi konsumentami (prosumentami) to okaże sie nagle, że klienci potrafią oni nie tylko publicznie łajać, ale i pochwalić, wskazać nowa drogę…

  20. Pingback: Jacek Gadzinowski

  21. Pingback: Jacek Gadzinowski

  22. Pingback: Jacek Gadzinowski

  23. Pingback: Pokonferencyjnie – Anna Miotk

  24. Pingback: Konferencja o marketingu szeptanym | Newspoint

Skomentuj Ania Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *