10

Wygrają te marki, które mają powód istnienia – Maciej Nowicki o Cannes Lions 2013

2013 06 cannes maciej nowicki

Powiem Wam, szczerze, że myślałem, że to będzie jakaś nudna pogadanka o reklamie. Oczywiście powód był dla mnie istotny – Maciej Nowicki (Creative Director w Aegis Media) był na Cannes Lions nie po raz pierwszy, więc efekt „wow, ale wielka impreza i tylu znanych ludzi” nam nie groził. Przygotowałem sobie kilka pytań o poszczególne kampanie, o trendy itp, ale zawszę liczę że ze swoim rozmówcą uda nam się popłynąć w ciekawsze rejony niż początkowo zakładamy. I udało nam się, chociaż to przede wszystkim zasługa Maćka, który jest świetnym rozmówcą i opowiadaczem – mi pozostało tylko trzymać mikrofon i pilnować, żeby to wszystko się nagrało (a nawet to spieprzyłem, muszę pamiętać, żeby jednak mikrofon włączać na początku wywiadu a nie w jego trakcie 🙂

W jakie rejony popłynęliśmy w dyskusji i jakie kwestie poruszyliśmy? Jak wygląda przyszłość reklamy? Czy uczestnicy największego festiwalu reklamy na świecie – Cannes Lions – poklepują się tylko po plecach czy odkupują winy za kiepskie reklamy? Czy technologia, marketing, marki mają znaczenie i zmieniają świat na lepsze? Czy firmy istnieją tylko dla zysku? To tylko część tematów, które poruszyliśmy – polecam zaplanować sobie 30 minut na opowieść Maćka o współczesnej reklamie.

Comments 10

  1. Nie ukrywam na początku również myślałem, że będzie to trochę nudnawa rozmowa jednak bardzo się myliłem :)!

  2. Jak dla mnie przyszłość reklamy to głównie internet. Osobiście doprowadzają mnie do szału reklamy na youtubie z 2 lata temu, aż tyle ich nie było.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *