4

Wydawnictwo Otwarte – najszybsza reklamowa reakcja na złoto Justyny Kowalczyk

justyna ksiazka

Zdaję sobie sprawę, że taki film planuje się wcześniej, podobnie jak artykuły na serwisach newsowych, gdzie dorzuca się tylko aktualne zdjęcie z momentu przekroczenia linii mety i jakimś dodatkowym szczegółem.

Niemniej jednak dobry czas (zaledwie parę minut po zwycięstwie Justyny) – Wydawnictwo Otwarte i Woblink promują w ten sposób książkę Justyna Kowalczyk. Królowa śniegu. #realitimemarketing 🙂

Comments 4

  1. Nie tylko Otwarte było na tyle szybkie 🙂 w tygodniu olimpijskim w księgarni, w której pracuję były w sumie 3 tytuły o Justynie Kowalczyk!

  2. Pingback: Najszybsza reakcja reklamowa na złoto Justyny Kowalczyk | .:marcin.sikorski.portfolio:.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *