9

WOŚP2016 – media i marketing czyli 360 stopni (BRIEFmorning)

Moich eksperymentów z wideo 360 stopni ciąg dalszy. Tym razem sprawdzałem sens i przydatność tej kamery podczas wywiadów. Fakt, dopiero w czasie nagrania wpadłem na to, żeby włączyć kamerę, postawić ją przed nami i sprawdzić co zarejestruje, dlatego nie jest idealnie od początku. Macie więc przed sobą materiał dokładnie tak jak się nagrał, po konwersji przez oprogramowanie Ricoha (konieczna aby YouTube przyjął format 360). Okazją do nagrania była nasza rozmowa z Krzysztofem Bulskim z magazynu Brief o tegorocznym finale WOŚP – format BRIEFmorning nadawany codziennie przez aplikację Periscope.

 

A tak to wyszło w formacie Briefu:

 

I fotka okolicznościowa, też w 360 stopniach:

 

Dzisiejszy #briefmorning – Spherical Image – RICOH THETA

  • Świetnie Maciej, że robisz tego typu materiały! Uważam, że 360 to ogromna przyszłość. Skompletowałem kamery (6x gopro hero 4 black) dzisiaj doszła ostatnia rzecz, która epicko pomaga czyli pilot. Już w przyszłym tygodniu zaczynam ostrą produkcję 🙂

    Dzięki Tobie zainteresowanie tematem rośnie – zarówno sprzętem jak i technologią. Rok 2016, stoi filmami 360!

  • Dzięki Maciek za zaproszenie do Pieczary Mediafuna! Ciesze się, że taki fajny materiał nam wyszedł zarówno wizualnie jak i merytorycznie 🙂