Odgrzewane kotlety. Kampania „plusa” z czasem stała się po prostu nudna i przewidywalna. Kolejne odsłony coraz bardziej drażnią. Tylko ja mam takie wrażenie ?
Mam podobne odczucia jak panowie powyżej i chyba bardziej czekam na nowe reklamy Tesco niż nowe Mumio…
Liczę też (ale to chyba tylko marzenie), że duet Wasowski i Szczęśniak z Link4 się rozkręci.
Comments 3
Odgrzewane kotlety. Kampania „plusa” z czasem stała się po prostu nudna i przewidywalna. Kolejne odsłony coraz bardziej drażnią. Tylko ja mam takie wrażenie ?
Author
To prawda, czekam z nadzieję na jakąś perełkę, ale tu już chyba nastąpiło zmęczenie materiału (chociaż nie wiem czy bym chciał żeby zniknęli z ekranu)
Mam podobne odczucia jak panowie powyżej i chyba bardziej czekam na nowe reklamy Tesco niż nowe Mumio…
Liczę też (ale to chyba tylko marzenie), że duet Wasowski i Szczęśniak z Link4 się rozkręci.