4

vlog: EURO 2012. Oklejone całe miasto – to może dobrze wyglądać


Wchodzę do stacji metra Pole Mokotowskie, cała stacja metra oklejona reklamami, i wiecie co, to wygląda całkiem nieźle. A przynajmniej o wiele lepiej niż 30 pstrokatych reklam i każda z innej parafii – bo tak ta stacja wygląda na co dzień… Podobno stacja Metro Ratusz wygląda jeszcze lepiej.
Hmm, jest marzeniem ściętej głowy aby wszystkie reklamy uwzględniały miejsce, kolorystykę i klimat w jakim są prezentowane – dlatego takie wyjątki przyciągają uwagę. Dla mnie bomba.

Comments 4

  1. Nike osiągnęło swój cel (to sponsor reprezentacji, ale nie Euro), większość ludzi pewnie myśli podobnie…

    1. Post
      Author

      nie musiałem, nie pamiętam jak to jest, ale chyba jest problem, kiedy zaczynasz błyskać lampą błyskową przy robieniu zdjęć, wtedy czasem patrole reagowały, ale to dawno było, nie wiem jak jest teraz

  2. Zgadzam się, stacja Ratusz Arsenał też wygląda nieźle oklejona reklamami Nike. Tworzy się w niej pewny klimat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *