13

vlog: Burger King wie jak omijać zakazy!

Euro 2012. Za mną strefa kibica i reklamy oficjalnym sponsorów. Strefa reklamowo „zdemilitaryzowana”, żadne obce loga nie mogą się pojawiać. Burger King jednak wybrnął z tej sytuacji, wywiesił reklamę, która sprytnie omija ten zakaz :-).

Swoją drogą, przypomniały mi się stare dobre czasy piwa [mrugnięcie okiem] bezalkoholowego i Marioli O KOCIM spojrzeniu – i chyba niedawno słyszałem Mariolę, w jednym z bloków reklamowych.

Comments 13

  1. Pingback: Burger King na Euro 2012 | Reklamofil.pl

  2. "zdemilitaryzowana" 🙂 dysortografia i dysleksja mnie prześladuje 🙂 musiałem więc sprawdzić bo nie byłem pewny

    1. Post
      Author
  3. A ja mam pytanie na jakieś podstawie UEFA wprowadziło taką strefę zdemilitaryzowana dla reklam? Przecież mamy wolny kraj?

    1. No niestety na miesiąc oddaliśmy kawałek suwerenności UEFA, więc tak już jest – kazali zebrać zabawki, to zebrali 😉

  4. Świetny pomysł. Pracownicy czuwający nad reklamą Burger King przeszli samych siebie. W dzisiejszym świecie wygrywają najwytrwalsi.

  5. Hehe, trzeba sobie umieć radzić z tą dyktaturą UEFA. Bardzo sprytnie to wymyślili.
    @Spex: Mistrzostwa organizuje UEFA i to oni dyktują warunki, nawet takie. Wolny kraj ? Wolny taki, jak widać.

  6. Pingback: Burger King vs UEFA. Round 2. Fight! | Blog.Mediafun.pl

  7. Pingback: Kilka przemyśleń związanych z Euro « Kondux

  8. Pingback: Kilka przemyśleń związanych z Euro | AoGuang

  9. Pingback: Zakaz reklamy frytek na Olimpiadzie | Zakazana reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *