Visualnie

Najnowszy Visualny kąsek ujrzał światło dzienne, czyli trzeci numer Visual Communication jest już dostępny. O tyle jest on dla mnie szczególny, że trochę maczałem w nim palce :-), tym razem nie jako grafik, ale merytorycznie – jako MediaFun – efekty oceńcie sami.

Nie trzeba posiadać sokolego wzroku, żeby dostrzec logo magazynu Visual Communication w partnerach tego bloga, znajduje się tam w towarzystwie magazynu Pro-KREACJA oraz AMS (firmy outdorowej oraz organizatora akcji „Galeria Plakatu AMS”). Cieszę się bardzo, że udało mi się złapać dobry kontakt i trafić na otwarte umysły (Visual był pierwszym, który zdecydował się wspierać merytorycznie MediaFun). Partnerzy bloga pomagają mi zbierać informacje z polskiego i zagranicznego rynku reklamy, kreacji i komunikacji marketigowej. Również MediaFun od czasu do czasu wyjdzie poza internetowe łamy. Przyznam, że dla mnie, skromnego blogowicza, to duży zastrzyk merytorycznego wsparcia oraz możliwość wspólnego organizowania ciekawych projektów. Również mogę się pochwalić tym, że mimo, że blog jest cały czas niekomercyjnym i niezależnym projektem to udało się nakłonić do współpracy mocnych zawodników na rynku.

Co w najnowszym Visualu? Sporo treści podpartej graficznymi przykładami – i do tego tematycznie bardzo blisko MediaFuna, bo większość tematów numeru poświęcona jest niestandardowym formom reklamy, konkursom i nietypowym rozwiązaniom reklamowym. Na łamy trafił również Robert Kubica z szacunkową wyceną wartości reklamowej. Właściwie nie ma potrzeby abym robił spis treści numeru – cały możecie przejrzeć sobie poniżej.

W ramach promocji najnowszego numeru ruszyła całkiem spora akcja promocyjna, wykorzystująca niektóre z opisywanych w numerze rozwiązań – narrowcastingowa (?? :-)) telewizja czy dmuchana 🙂 okładka pędząca przez miasto – spróbuję upolować aparatem.