1

Visualnie

W ramach przeglądu prasy – najnowszy magazyn Visual Communication, tradycyjnie już do przekartkowania i przeczytania. Jako bonusowy pdf wybrałem (na czasie zresztą) artykuł „Barwy marketingu”, m.in. o tym jak producenci papierosów wykorzystują kolor na opakowaniu aby przekonać nas do palenia – polecam (PDF do pobrania).

A ponieważ przegląd prasy, to i tradycyjnie, konkurs. Redakcja Visual Communication obiecała pięć darmowych egzemplarzy dla czytelników. Metoda selekcji tradycyjna, czyli szybki konkurs. Wystarczy przesłać maila na adres maciekMAUPAmediafun.pl z „visual” w temacie. Na maile czekam do niedzieli (18 listopada) do godz. 14:00, potem szybkie losowanie i adresy zwycięzców przekazuję do redakcji Visual Communication. Mail może być pusty, jednak dodanie adresu do wysyłki przyspieszy sprawę (jak go nie będzie, wysyłam prośbę o jego podanie).

Osoby, które utrzymują mailowe powiadomienia o nowych wpisach na blogu (zapisały się do powiadamiacza) są do konkursów zgłaszane automatycznie. Wtedy wysyłam prośbę o podanie adresu i jeśli zwycięzca wyrazi zgodę, nagroda wędruje do niego.

Jak zwykle Wasze maile i dane teleadresowe wykorzystywane są jednorazowo na potrzeby danego konkursu, nie zbieram ich, ani tym bardziej nie zamierzam wykorzystywać w inny sposób niż do jednorazowego konkursu.