18

Uwalniamykomorki.pl – tajemnica rozwiązana

Jeden z komentarzy do akcji na profilu w naszej-klasie. Wystarczy sprawdzić czym handluje komentujący żeby zrozumieć ton wypowiedzi.

Jeden z komentarzy do akcji na profilu w naszej-klasie. Wystarczy sprawdzić czym handluje komentujący, żeby zrozumieć ton wypowiedzi.

Przez ostatnie dni akcja uwalniamykomorki.pl (Uwalniamy komórki) ostro zamieszała w internecie i mediach. Gratulacje dla twórców za trzymanie wszystkiego w ścisłej tajemnicy (rzecznik TP SA – Wojciech Jabczyński oraz rzecznik Play – Marcin Gruszka zastanawiali się na swoich blogach, kto stoi za tą akcją, portale i media również próbowały rozwikłać zagadkę). Wszystkie tropy wskazywały na Erę… to zresztą najczęstsze odpowiedzi jakie pojawiały się w komentarzach. prawie tysiąc głosów poparcia na stronie uwalniamykomorki.pl oraz ponad 4 tysiące „znajomych” na naszej-klasie (przyjmowane były tylko konta znajomych). Interesujące dyskusje oraz skrajne opinie… w tym oczywiście negowanie całej akcji przez serwisantów i ludzi zdejmujących simlocki z telefonów (o zakończonej porażką akcji tuniemaery.pl możemy zapomnieć). A kto jest autorem całego zamieszania, jak przebiegała akcja i co dalej? Wszystko wyjaśnia ten 13 minutowy materiał…

Gratuluję panowie sprawnie przeprowadzonej ogólnopolskiej akcji (przy budżecie raczej powiatowym). Ale raczej wielkością budżetu się nie chwalcie… bo dużym agencjom zrobi się głupio 🙂

A tutaj lista mediów, które pisały o akcji.

Comments 18

  1. Pingback: wpigulce.net

  2. Rozwijając moją wypowiedź:
    – 2 tysiące – budżet przeznaczony na projekt,
    – niecałe 100 złotych – budżet wydany do tej chwili.

    Pozdrawiamy duże agencje 😉

  3. kiedys „chleba i igrzysk” dzis „telefonu i telewizji hd”; poraza mnie wplyw telefonow komorkowych na dzisiejsze zycie. wystarczy jakas durna akcja z simlockami i swiat staje na glowie, wszyscy zdaja sie zapominac o powazniejszych sprawach.

  4. Napisze to samo tutaj co na NK.

    A tak w ogole zastanowiliscie sie jakie konsekwencje bedzie mialo to ze będą telefony bez SIM-Lockow?

    Zbankrutuja osoby prowadzące serwisy, które dzięki temu zyja, oplacaja rachunki, placa zus, kupuja bulki. Zbankrutuja firmy ktore produkuja osprzet do tego (Multi-Com, Polphone, GSMOK, itp), boxy, kable, logi, itp itd.

    Ceny uslug serwisowych takich jak wymiana lcd, zlacza, naprawa po zalaniu wzrosną dwukrotnie lub trzykrotnie – przeciez serwisy macierzyste ERY, PLAY nie uznają takiego typu gwarancji (bo to będzie wina KLIENTA), a dlaczego? Bo będzie trzeba odbić sobie brak innego źrodla dochodu.

    A wtedy ludzie przyjdą do takiego serwisu i będą narzekać dlaczego wymiana kosztuje 100zl jak pol roku temu kosztowala 45zl. Nie ma co ukrywać większość porządnych serwisow zajmuje się glównie naprawami HW czyli elektronicznymi, a wczesniej czy pozniej każdy będzie szukal takiego punktu, bo to zbije LCD, bo to wpadnie do wody telefon, przestanie sie wlaczac i inne problemy. Zobaczymy co każdy powie…oprocz narzekania.

    Odpowiedz bedzie wtedy tylko jedna: PODZIĘKUJCIE SIECIĄ ŻE NAS OKRADŁY.

    Jeżeli podejmujecie taką akcje to patrzcie w dwie strony….mysle ze warto te argumenty także przedstawiac siecią.

    Warto aby ludzie to też wiedzieli, ciekawe jak wtedy podejdą do sprawy.

    TAKŻE NIECH KAŻDY POMYŚLI DWA RAZY ZANIM PRZYŁĄCZY SIĘ DO TEJ AKCJI.

  5. Jezusiemaryjko.
    Proponuję trzy razy przeczytać zanim się wyśle.

    SIECIOM!!!!!!!!!1111111jedenjedenjedenaście

  6. Tak off-topic trochę przy tym poście…

    Zabawny pomysł z tym plastrem po Agito 🙂

    Ale może powinieneś eksponować raczej otwartą krwawiącą ranę?

    1. Post
      Author

      no tak, winien jestem czytelnikom jakiegoś podsumowującego posta… bo dostawałem już sporo pytań „dlaczego Agito zrezygnowało” „co się stało?” itp. po prostu skończył się kontrakt i tyle… plaster się odsłoni wraz z nowym projektem sponsoringowym – jestem na etapie negocjacji i wyboru (poszukiwania) firmy.

  7. @ fingusiom – gratuluje logiki. Simlocki maja zatrzymac uzystkownika w danej sieci aby NIE MOGL odejsc z powodow np. nizszej ceny u konkurencji.

    Przykro mi jest, ze straca zarobki i prace osoby do tej pory zarabiajace (hmm nie legalnie?) na zdejmowaniu „smyczy” operatora.

    To troche tak jakby ludzie sprzedajacy antyradary zaczeli protestowac, ze policja mniej radykalnie sciga piratow drogowych a przez to spada im sprzedaz :)))

  8. Mówisz plasterek? Kryzys jest,zima jest, może spróbuj reklamować paracetamol albo syrop na kaszel? 😉

    Nie sądzę by skoczyły ceny wymiany zalanych części. One i tak są moim zdaniem mocno wygórowane(czasem opłaca się bardziej kupić używany tel. na allegro niż wymienić jedną część na nową).

  9. @Artur Kurasinski: Również logiki pogratulować. To nie simlock trzyma klienta u operatora, trzyma go podpisana z nim umowa. Chyba, że przeoczyłem jakieś „nowinki” w sposobie podpisywania umów z operatorami. Może aktualnie właśnie to simlock powoduje, że klienci nadal płacą abonament i rachunki operatorowi?
    Po podpisaniu umowy z operatorem jestem zobowiązany mu płacić przez cały okres umowy. Czy simlock jest czy go brak to zupełnie inna sprawa…
    Osobiście jestem za sprzedażą przez operatorów telefonów bez blokady.
    Wydaje mi się, że ilość ściąganych blokad telefonów w serwisach nie jest aż tak znacząca, że ich całkowite zaprzestanie miałoby grozić upadkiem tychże serwisów… Może się mylę?

  10. Zawsze będzie rotacja klientów. Jednemu podoba się taka sieć a drugiemu inna. A simlock to wyraz pogardy dla człowieka.

  11. Pingback: Już wiemy kto stoi za akcją Uwalniamy Komórki! « Alternator’s Blog

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *