Będę gadał, w moim ulubionym temacie, czyli nowe media i ich praktyczne wykorzystanie w promocji i budowaniu marki swojej firmy (lub własnej marki osobistej – personal branding).
A konkretnie: „Nowe media, blogi, mikroblogi i serwisy społecznościowe w budowaniu wizerunku małej firmy” czyli trochę uwag, własnych obserwacji i praktycznych porad dla tych, którzy w swojej firmie muszą zajmować się wszystkim na raz i nie mają jeszcze wyspecjalizowanych, osobnych zespołów do PR-u, marketingu i budżetu na oklejenie całej Polski billboardami swojej marki.
Postawiłem sobie za cel, aby pokazać możliwości, jakie stoją przed każdą małą firmą i każdym młodym człowiekiem który ma dostęp do klawiatury, internetu i chce kreatywnie wykorzystać swoje 20 centymetrów między uszami.
Już we wtorek, 11 maja od godziny 18:00 w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego (ul. Świeradowska 43, Warszawa), mapka poniżej:
Tutaj wszelakie szczegóły organizacyjne oraz informacja na GoldenLine.
Zapraszam, „siępolecam” i do zobaczenia!
Comments 3
hej Maciek, za późno dowiedziałem się o spotkaniu … może wrzucisz jakieś materiały ze spotkania?:), pozdrawiam
Author
Nie wiem czy będą jakieś materiały – to od organizatorów zależy. Ale ja na żywo często się tu i ówdzie pojawiam – będzie pewnie jeszcze okazja się spotkać. 🙂
A wracając do wykładu – dziękuję wszystkim, że wytrwali 🙂
Byłem na wykładzie, było super. Zainspirowałeś mnie do obserwowania ciekawych caseów z PR i reklamy. Wczoraj napotkałem naprawdę fajny przypadek; zalane Centrum Nauki Kopernik – czyli sposób na świetną reklamę. Opisałem go na moim blogu;http://blog.3w-media.pl/2010/05/zalana-budowa-cen… – moim zdaniem przykład naprawdę dobrego PR-u. A Ty co o tym sądzisz?