7

Udział w reklamie, dwuznaczny

Trochę z zaskoczenia pojawił się Tomasz Raczek w reklamie…
Uwaga, kto nie oglądał to poniżej będą spoilery, więc zalecam obejrzeć spot przed czytaniem dalej.

Tomasz Raczek rzadko udziela się w reklamach, częściej angażuje się w mniej masowe sprawy związane z promocją swojego wydawnictwa Latarnik. Niedawno o teamie Raczek-Szczygielski było głośno z okazji ujawnienia swojej orientacji seksualnej i przy okazji wydania kolejnej książki. Zresztą z Marcinem Szczygielskim od dawna stanowili zgrany team: Playboy (Raczek – naczelny, Szczygielski – dyrektor artystyczny), portal Ahoj.pl (pamięta ktoś jeszcze? Tam również był podobny podział ról). Obecnie Raczek-Szczygielski prowadzą Latarnika (Instytut Wydawniczy).

W zeszłym roku Tomasz Raczek pojawił się w reklamie jednego z dzienników, polecając filmowe hity dołączane do gazety. Innych telewizyjnych reklam z Raczkiem nie kojarzę.

Aż do dziś, kiedy pojawia się na planie razem w Markiem Kondratem. Zwróćcie uwagę, że przez przeszło 30 sekund spotu Marek Kondrat, który jest przecież główną twarzą ING, jest sprytnie ukrywany przed widzem. Zmian raczej nie będzie, Raczek pojawia się okazjonalnie i nikogo nie udaje. Jest dziennikarzem, który przeprowadza wywiad ze znanym aktorem – świetnie wpasowano ten pomysł w hasło kampanii ING „z mężczyzną jest jak z dobrym bankiem, musi zarabiać”.

Plus za to, że reklama nie gra, nie piszczy i nie budzi wszystkich domowników, kiedy jest emitowana (chociaż Kondrat i ING nagrabili sobie ostatnio tymi gadającymi bannerami)

Comments 7

  1. Mysle, ze ta puenta to sposob na ratowanie marnego hasla, ktore rzucone za pierwszym razem przez ING wzbudzilo raczej negatywne reakcje. Nie mowie kontrowersje, bo to by bylo mocno na wyrost 😉 Tak czy siak, to sie nazywa dobra kreacja.

  2. reklama swietna, ale jest tu dodatkowy aspekt… Kondrat jest pytany niemal w kazdym wywiadzie, czy przypadkiem nie uwaza, ze „sie sprzedal”, ze sztuke porzucil dla pieniedzy i swojego swiata win… calkiem zgrabnie to wykorzystali 🙂

  3. Zanim zobaczyłem całość reklamy w przerwie meczu polska-niemcy widziałem jakąś niedokończoną wersje w internecie. Zastanawiałem się czy może coś dalej będzie, natomiast wydawało mi się że jeżeli będzie puenta to na temat zarobków. A tu miłe zaskoczenie. Moim zdaniem inteligentne zakończenie a hasło swoją drogą chwytliwe.

  4. Zgadzam sie z maselem. Ingteligentnie i chwytliwie. A tak przyszlo do glowy czy ktoś z Was moze korzystal z tego ING? Bo tak się silnie reklamują to moze i maja jakies dobre warunki?

  5. Pingback: Czubówna jak w banku | Blog.Mediafun.pl

Skomentuj Bartek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *