5

Toyota w dół

To chyba najsłabszy spot Toyoty jaki widziałem od dawna (a dodam, że kampanie Toyoty zdobywały wcześniej sporo polskich nagród EFFIE, chociaż same spoty też nie powalały).

Wykorzystanie postaci dziennikarza miało być pewnie takim samym kalibrem jak Mariusz Max Kolonko w Liberty Direct (tam przynajmniej był jakiś „amełykańsky” punkt zaczepienia w postaci Boston Massachusetts), ale wyszło bardzo kiepsko – raczej jak te długaśne reklamy udające programy informacyjne reklamujące ubezpieczenie samochodów (leci to czasem między zakupami Mango).

Nie wiem do kogo skierowana jest ta reklama, ale bardziej mi się kojarzy z innym motoryzacyjnym koszmarkiem, emitowanym kiedyś na TVN24 w nocy, skierowaną do Polonii amerykańskiej – wyprzedażą w salonach Sherman Dodge.

Comments 5

  1. wczoraj widzialem po raz pierwszy i padlem z wrazenia, nie rozumiem jak mozna robic taka padline pracujac dla tak wyrazistej i mocnej marki jak Toyota… ehhh…dyskusja o poziomie polskiej kreacji powraca jak zly sen..:(

  2. Tia a jak widze ta reklame, to staje sie agresywny. Bije z niej takie prostackie potraktowanie odbiorcy, ze szok. Uzycie pseudodziennikarza (i jeszcze ten pseudospot ktory mial emitowac cos na podobienstwo interek w TVN24) mialo wmocnic wiarygodnosc tej reklamowki. A tak naprawde, jak sie oglada po raz drugi i n-ty, to ma sie ochote udusic tego statyste-zurnaliste ;-).

  3. a ja dałem sie zaskoczy. Biegałem po kuchni jakoś wtedy, a pan mówi ze akcyza na samochody, że zmiany, to sie zaciekawiłem. Przeiceż jakoś od 18, czy 21 sierpnia zminiło się prawo dot. akcyzy na samochody sprowadzone z okolicy. I zaczęły się kolejki na urzędach celnych. O tym później dopiero można było się dowiedzieć (http://ww6.tvp.pl/1687,20080731763335.strona). Myślałem ze na bierząco zauważyli, ale trzeba było dobry tydzień czekać.. o jakosci reklamy sie nie wypowiadam, tylko o trafieniu do odbiorcy 😉

  4. Apetyczna blondyneczka z Sherman Dodge to jest podróbka Maxa Kolonko. Swój „amerykański luz” podkresla jeszcze efektownym gibaniem się. Sprawdźcie :).

  5. liberty direct powinno iść na całość w reklamie i np. zatrudnić Stuhra z jego kabaretem, to by dopiero była reklama o której wszyscy mówią 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *