TMT.communities’08 – Zarządzanie projektami web 2.0 przez cały cykl ich życia

TMT.communities’08t – Panel dyskusyjny:
Zarządzanie projektami web 2.0 przez cały cykl ich życia.
* Pomysł, wstępna ocena, budowanie zespołu, pozyskanie finansowania, rozwój aplikacji, start usługi, alianse, marketing, monetyzacja, czynniki dewaluacji, partnerzy strategiczni, wyceny, exity
* Zarządzanie społecznością i obsługa klienta. Czy i kiedy jest potrzebna?
* Dlaczego reklamodawcy chcieliby cenzurować serwisy społecznościowe? Ile reklamy zniosą użytkownicy 2.0?
* Walka ze spamem, zamulaczami społecznościowymi, fałszywymi tożsamościami, podszywaniem, wyłudzeniami i przestępstwami.
* Ochrona praw własności intelektualnej w serwisach społecznościowych
* W poszukiwaniu masy krytycznej: geeks vs. teens vs. białe kołnierzyki vs. masowy rynek naszej klasy.

Paneliści:
Mike Butcher Techcrunch
Wojciech Ozimek One2tribe
Maciej Ledzion ostryga e-ntertainment
Daniel Hasik CMS Cameron McKenna
Marek Soból Onet.pl
Maciej Wicha Agora

Loża Komentatorów:
Kuba Filipowski Netguru / blog Yashke.com
Marcin Jagodziński Blip.pl / blog Netto.blox.pl
Grzegorz Marczak blog Antyweb.pl
Artur Kurasiński Revolver Interactive / blog AK74
Sebastian Kwiecień Venture Incubator / blog Web20.pl
Michał Olszewski Gazeta.pl (Agora SA) / blog ols.blox.pl
Bartek Raciborski blog Webstop.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *