Wizyta na Intel Extreme Masters 2016 w Katowicach to dobra okazja aby porozmawiać o reklamach z udziałem YouTuberów. Trochę dostało się Dywizji Youtuberów czyli spotowi reklamowemu do gry The Division z udziałem youtuberów: Skkf, Abstrachuje i AdBuster. Po pierwszym dniu zniknęły nawet „łapki w górę i łapki w dół” – powód był prosty, zbyt dużo negatywnych ocen zbierał ten spot. Zastanawiam się dlaczego poszło tak słabo, co można by zrobić lepiej i podaję przykłady innych słabych realizacji na polskim YouTube.
A to wymienione we vlogu inne kampanie.
Tom Clancy’s The Division – Dywizja YouTuberów [Abstrachuje, Skkf, Adbuster]
Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY. Allegro
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Official – Siege The Day – TV Spot ft. Idris Elba [US]
Pieczony Łosoś gotowanie z Intel Real Sense
Miejska dżungla – [ Szparagi ]
Podróże w Dobrym Stylu – Garnitury Szyte na miarę
Comments 9
Po prostu WIEJE NUDO.
No sorry, ale już stare produkcje Z.F. Skurcz były ciekawsze w odbiorze niż ta Dywizja YouTuberów… 😉 Aktorstwo, montaż, praca kamery – nie ma tu nic porywającego, a gwoździem do trumny są kwestie czytane pod koniec. Słabo. 😉
Nawet nie wiedziałem o tej akcji. U Adbustera widziałem fragment tego filmiku, ale jakoś nie skumałem i nawet nie wiedziałem że był to fragment tej reklamy 😀
Reklama The Division w tym wykonaniu jest faktycznie słaba. Może byłaby lepsza, gdyby zamiast Adbustera i reszty świty wzięli w niej udział YouTuberzy, którzy to zajmują się grami. Na przykład taki duet Rock i Rojo są znani z stricte fpsowych produkcji. Co do reszty filmów, to jak dla mnie Twardowsky od Allegro nie jest złą produkcją, wręcz przeciwnie, bardzo dobrą. Wiadomo jednak są gusta i guściki.
Za mało znaczków xbox użyli w tej „reklamie” – można było jeszcze na paru ścianach, autach, itp umieścić.
I za mało Jutuberów, trzeba było ściągnąć tak ze stu co najmniej.
Dawaj częściej takie podsumowania, naprawdę spoko materiał i też się nie boisz niektórych rzeczy powiedzieć 🙂
Propsy!